Het is waarschijnlijk een klein iets om op te lossen maar ik kom er niet en er is nergens iets over te vinden.
Ik wil met een ResourceReader een hele .resx file omzetten in een HashTable. Dat is opzich niet zo moeilijk, maar in asp.net kijkt hij blijkbaar alleen in C:\Windows\system32. Als ik dit doe:
Als ik dezelfde constructie met ResourceManager gebruik, dan werkt het wél prima. Daar geef je dan ook een Assembly object aan mee. Maar die ResourceReader kan geen Assembly parameter mee krijgen.
Dit gedoe drijft me tot wanhoop! Meestal zijn er wel veel dingen over te vinden of zijn er collega's die me helpen maar Google heeft geen enkel antwoord hierop
. Wie weet meer?
Ik wil met een ResourceReader een hele .resx file omzetten in een HashTable. Dat is opzich niet zo moeilijk, maar in asp.net kijkt hij blijkbaar alleen in C:\Windows\system32. Als ik dit doe:
code:
, waarbij resourceLocation de namespace is (Applicationname.directory.directory.resourcefile) dan krijg ik deze foutmelding:1
| IResourceReader reader = new ResourceReader(resourceLocation); |
code:
1
2
3
4
| Could not find file "C:\WINDOWS\system32\Applicationname.directory.directory.resourcefile". Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.IO.FileNotFoundException: Could not find file "C:\WINDOWS\system32\Webshop.components.language.ListProduct". |
Als ik dezelfde constructie met ResourceManager gebruik, dan werkt het wél prima. Daar geef je dan ook een Assembly object aan mee. Maar die ResourceReader kan geen Assembly parameter mee krijgen.
Dit gedoe drijft me tot wanhoop! Meestal zijn er wel veel dingen over te vinden of zijn er collega's die me helpen maar Google heeft geen enkel antwoord hierop