wlan pcmcia

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• dexter18
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 18:15
Hey

Ik ben op zoek naar een nieuwe netwerkkaart voor mijn laptop. Waarom? omdat ik best slecht ontvangst (-89dbi) heb met mijn huidige kaartje (niet lachen het is een Dell truemobile 1300). Ik heb verhalen gehoord dat de prism chipset goed moet zijn. Dus wie heeft tips voor me voor een goed pcmcia wlan kaartje?

groet

erik

Verwijderd

Je kan eens kijken naar een Asus wl100g, deze worden over het algemeen als goed ervaren. Voor de rest is er genoeg te vinden in de search en heeft dit verder zo weinig nut aangezien je vraagstelling vrij algemeen is :)

edit: Welkom GoT trouwens :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 15:43 ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-05 16:39
Dell Truemobile 1300... Toevallig een Dell Inspiron of Lattitude laptop die nog niet zo oud is? :P

Dat ding is toch een Mini-PCI kaartje?

Zoek eens op internet of je laptop een Mini PCI slot heeft en of je laptop al wireless voorbereid is.

Mijn tip: Zoek op marktplaats e.d. naar de Intel ProWireless 2200BG (54Mbit) of de Intel ProWireless 2100B. Deze is een stuk beter dan de WL-100g(ook in bezit), en je houdt alles nog steeds intern. (Dus geen uitstekende antenne's e.d.)

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43

icecoolsniper

never run from a sniper!

Ik heb zelf een e-tech pcmcia wireless lan kaartje. Was best goedkoop, en door een of ander pc blad best goed getest.

[ Voor 4% gewijzigd door icecoolsniper op 28-04-2005 17:20 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, maar hier is NT niet voor bedoeld.
Er zijn genoeg reviews te vinden, en dan nog is het relatief gokken of je een goede verbinding zult krijgen.
WLAN is te afhankelijk van 1001 dingen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.