Toon posts:

Playstation cd's backuppen, PLZ HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

ik heb wat Playstationspellen die ik wil backuppen. Maar ik heb vaak 'gezeik' met het kopiëren ervan. Het zijn steeds verschillende probleempjes, maar ik hoor ook nogal wat geruchten dat ze niet te kopiëren zijn? Klopt dat? (denk het niet) Of moet ik eerst speciale software ofzo gebruiken om ze te kopiëren?

Verwijderd

ik heb "gehoord" :) dat de meeste cd's te kopieeren zijn door in Nero alle foutencontroles uit te zetten... met CloneCD werkt 't denk ik ook wel.

Verwijderd

okay ik heb geen zin om veel te typen, dus even kort:
- gewoon overbranden die dingen en dan is het goed.

de echte kopieerbeveiliging valt niet te kopieren dus om je cdrs te spelen op psx zul je je psx om moeten bouwen, of voor < 9-serie zo'n addon cartridge erin steken.
sommige games hebben nog een extra beveiliging, daar zukl je dan eerst een crack voor moeten downloaden voor je ze kan branden/spelen.

Verwijderd

Topicstarter
k, tnx voor jullie tips!

Conclusie: ik kan me cd's niet 'gewoon' kopieren en spelen?

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Je kan PSX spellen heel simpel overbranden. Je moet gewoon een iso-image maken (van de originele CD) en dan moet je die ISO image Mode 2 branden (CD-XA). Dan heb je een kopie. Maar je kan ze niet in elke PlayStation doen, want je PlayStation moet zijn omgebouwd wil het werken. Verder zijn er nog spelletjes met een speciale beveiliging (zoals FF8), daar moet je een patch voor hebben. Je kan ook een patch doen op elk spel zodat je bij het opstartscherm in het begin je eigen tekst neerkan zetten (dus ipv PlayStation Europe enzo).

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die patch vinden?

Verwijderd

CDRWIN (www.Goldenhawk.com)voor het fikken van de ISO

BlindRead (ww.blindread.com)maak je de ISO mee

Met CDRWIN is een PSX ook gelijk te copieren geloof ik zonder probleem. Ander kijk je op http://www.cdrsoft.net/index2.html vind je alles CDR0soft die er is

Verwijderd

wat zou het probleem zijn? zie ik echt niet..
gewoon nero, cdrwin, easy cd pro of weet ik veel wat erop gooien en geen problemen toch?

het ernige probleem dat ik ooit gezien heb was met een of ander lomp programmatje dat bij een writer gebundeld zat. die zei 'cd succesfully created!' maar 7 van de 10 cds bootten niet..
maar nero of cdrwin of wat dan ook... boeit niet, gewoon kopieren die handel en hoppa...

Verwijderd

Op woensdag 26 april 2000 13:54 schreef {-NBL-}Locutus het volgende:
Yo,<P>ik heb wat Playstationspellen die ik wil backuppen.
Je hebt mail ...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20

Convoy

g44p

leve DreamCast, gewoon 1 op 1 kopieren :9

Verwijderd

Wat een gelul! Het enigste dat je nodig hebt is een dvd speler en nero en je brander natuurlijk!

Kun je alles branden zonder fout correcties uit te zetten!

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ouwe }:O

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:40
Met CloneCD www.elby.de kom je ook een heel eind hoor. Die kopieert de kopieer beveiliging gewoon mee...

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 11:48 schreef Shibby het volgende:
Wat een gelul! Het enigste dat je nodig hebt is een dvd speler en nero en je brander natuurlijk!

Kun je alles branden zonder fout correcties uit te zetten!
Kijk eens naar de datum en bedenk dan eens wat er TOEN mogelijk was...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

oude }:O

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.