[V9560TD] krijg Asus SmartDoctor niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:15
Ik heb hier een Asus V9560TD graka, met de laatste drivers van Nvidia geinstalleerd.

Via de asus site (downloads) ben ik via het type kaart bij de download uitgekomen van SmartDoctor. Echter als ik deze wil installeren dan krijg ik de melding dat de kaart niet compatible zou zijn. Aangezien Asus deze download zelf aanbied voor deze kaart lijkt me dit sterk.

Ik heb het ook al met de voorlaatste versie van SmartDoctor geprobeerd, en met de laatste drivers van de Asus website, zonder resultaat. Iemand bekend met dit euvel?

• GVR
t loopt storm! ;)

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
heb je een echte asus kaart, dat wil zeggen met blauw PCB en precies zoals die op de Asus site staat. OF heb je een reference PCB, dat wil zeggen groen en super standaard. Dan gaat het niet werken. Er loopt hier al een topic over.

6800GT consumentenmisleiding ofzo.

• marijn1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-08 11:24
Hier heb ik hetzelfde probleem :'( . Ik heb al een poosje een Asus AX800pro, waar ook smartdoctor bij zat op cd, maar bij mij is ie ook niet compatible. Niet echt handig van ASUS.... |:(

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 19:11
om gebruik te maken van smartdoctor moet je de drivers (enhanced) van asus gebruiken.
ik heb zelf de V9950TDultra van asus en met de asus drivers werkt smartdoctor wel,
met de nvidia drivers niet......

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• GVR
Heb in ieder geval geen 'neppe' Asus kaart. Staat ook gewoon Asus op de doos ;)

En zoals jullie hierboven kunnen lezen heb ik het zowel met de Asus als de NVIDIA-drivers geprobeerd.

Mja als dit progje niet werkt, een ander progje waar jullie goede ervaringen mee hebben om temp en fanspeed van deze kaart mee uit te lezen?
Pagina: 1