Situatie. via een windows nt 4.0 server met servicepack 6 plus alle updates loggen een aantal mensen via xp clients in. Zij willen graag zelf hun achtergrond wijzigen. Dit kan, alleen schrijft xp dit niet naar de server omdat in ntuser.ini in de exclusion list het volgende staat:
"ExclusionList=Local Settings;Temporary Internet Files;Geschiedenis;Temp;"
Het gaat dus om de local settings. Het gekke is als ik lokaal in de file kijk de optie "local settings" er niet tussen staat en op de server wel.
Opnieuw een profiel aanmaken heeft geen effect net als het toevoegen van de domeinbeheerder om te kijiken ofdat het met rechten te maken had.Ik heb ook op het werkstation naar de lokale beleid gekeken maar kon niks vinden. Er is geen beleid actief voor deze mensen.
Ik heb op google gekeken maar vond alleen een artikel over samba....
Wie kan mij helpen, bvd
"ExclusionList=Local Settings;Temporary Internet Files;Geschiedenis;Temp;"
Het gaat dus om de local settings. Het gekke is als ik lokaal in de file kijk de optie "local settings" er niet tussen staat en op de server wel.
Opnieuw een profiel aanmaken heeft geen effect net als het toevoegen van de domeinbeheerder om te kijiken ofdat het met rechten te maken had.Ik heb ook op het werkstation naar de lokale beleid gekeken maar kon niks vinden. Er is geen beleid actief voor deze mensen.
Ik heb op google gekeken maar vond alleen een artikel over samba....
Wie kan mij helpen, bvd