Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat]Topic in AT ander kleurtje na reactie

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Geachte Devvers,

ik zou graag een nieuwe feature willen zien :)
Ik gebruik de AT wel heel vaak, en vergeet ik nog wel eens waar ik al in heb gereageerd :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/Open_on.gif & Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57677/full.gif is wel een duidelijk verschil.
Natuurlijk kan het ook een ander kleurtje worden, maar omdat Geel en Rood al gebruikt worden, is dit misschien wel het toepasselijkste

Want ik vind een ander kleurtje op bezochte link niet voldoende, that's why ;)
het enige wat er op lijkt: [rml][ tpl] topic icon andere kleur als lastpost van jezelf[/rml]

Dit zou uiteraard ook gewoon in het geheel kunnen worden doorgevoerd :)
dus ook bij subfora's en niet alleen in AT.
dit mag ook wel in BUG, misschien dat het handig is voor iedereen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is niet iets wat we abonnee-only kunnen of willen aanbieden. Als algemene feature-request voor React mag je het proberen, maar in abonneeforum is dit topic een kort leven beschoren. ;)

Abonneeforum >> React Bugs en Featurerequests

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Punt is dat ik vanuit een topiclisting niet kan bepalen of jij wel of niet in een bepaald topic hebt gereageerd. Dus is dit in eerste instantie een React-FR, hoewel ik bang ben dat performance-issues hierbij een rol spelen.

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

phpBB heeft een te-kazig-voor-woorden oplossing voor het tracken van gebruikersactiviteit in fora en topic; een serialized array in een cookie.

Ik heb al enige tijd een wishlisht voor mezelf waar een totale gestapo-tracking feature behoorlijk hoog staat. Performance is hierbij op z'n minst gezegd een heikel punt door de diversiteit van de data.

Anyways, we zijn nog bezig met 194 - en daarna gaan we wellicht hiernaar kijken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Een cookie heeft inderdaad een aantal grote nadelen: size limit (4K voor alle cookies van 1 domein) en het is computer-afhankelijk.
Voordeel is wel dat je de afhandeling volledig clientside kan doen mbv javascript en je dat dus geen performanceverlies oplevert.

Intentionally left blank

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
chem schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:39:
phpBB heeft een te-kazig-voor-woorden oplossing voor het tracken van gebruikersactiviteit in fora en topic; een serialized array in een cookie.

Ik heb al enige tijd een wishlisht voor mezelf waar een totale gestapo-tracking feature behoorlijk hoog staat. Performance is hierbij op z'n minst gezegd een heikel punt door de diversiteit van de data.

Anyways, we zijn nog bezig met 194 - en daarna gaan we wellicht hiernaar kijken.
d:)b
bedankt voor de info :)
ik dacht al dat het een behoorlijke zware taak gaat worden (qua performance) maar daar zullen jullie vast wel een oplossing voor hebben.

\o/ feat geaccepteerd :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1