We hebbe al een aantal harde schijve binnen gehad, die niet meer boote naar windows xp. Hange we de schijf aan een andere computer waar windows xp op staat. Als men dan op de 1ste partitie klikt wil windows xp deze formateren, verder geen gegevens te leze over die partitie. de 2de partitie is altijd intact. Als de hardeschijf gescant wordt met easy recovery zijn de gegevens nog wel terug te hale. Iemand enig idee of dit een virus kan zijn, of dat het toch echt aan de maxtor schijve zal ligge. Naar mijn mening kan dit niet meer aan de hardeschijven liggen daar is het de laatste weke te vaak voor voorgekomen. Iemand sugesties wat te doen?
Zijn de schijven nog wel fysiek in orde?
in wat voor systeem hangen de hdds?
onder welk OS gebeurt dit?
als je dmv fdisk/mbr of fixmbr de mbr fixt, werkt het dan wel?
in wat voor systeem hangen de hdds?
onder welk OS gebeurt dit?
als je dmv fdisk/mbr of fixmbr de mbr fixt, werkt het dan wel?
• OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
• OM FAQ / Beleid » Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de harddisk?
• Beveiliging & Virussen » Beveiliging en Virussen - FAQ » AntiVirus software
Gezien de hierboven genoemde informatie die je in de FAQ's had kunnen vinden, en dat we op geen enkele manier uit de topicstart kunnen opmaken of je met behulp daarvan ook maar iets hebt uitgezocht, uitgeprobeerd danwel uitgesloten, gaat dit topic dicht. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Verder raad ik je aan een nieuw toetsenbord te halen. Jouw N-toets lijkt stuk te zijn namelijk.
• OM FAQ / Beleid » Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de harddisk?
• Beveiliging & Virussen » Beveiliging en Virussen - FAQ » AntiVirus software
Gezien de hierboven genoemde informatie die je in de FAQ's had kunnen vinden, en dat we op geen enkele manier uit de topicstart kunnen opmaken of je met behulp daarvan ook maar iets hebt uitgezocht, uitgeprobeerd danwel uitgesloten, gaat dit topic dicht. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette)
Verder raad ik je aan een nieuw toetsenbord te halen. Jouw N-toets lijkt stuk te zijn namelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()