[Cable4u] Verbinding slecht, slechts aantal sites bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:32
Ik heb sinds maandag-avond een probleem met mijn internetverbinding van Cable4u, onbekend voor velen van jullie, zie www.cable4u.nl

Ik heb dus een probleem, is zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven: Ik kan, zonder regelmaat, enkele websites bezoeken.. Tweakers doet het nu dus wel, maar het kan zijn dat hij het over 5 minuten niet meer doet. Marktplaats geldt hetzelfde voor, maar deze doet het nét iets vaker wel. En ook voor MSN geldt hetzelfde, af en toe kan ik aanmelden en dat blijf ik aangemeld, maar 9/10 keer kan ik niet aanmelden.

Wat ik geprobeerd heb:
-Router tussen verbinding weggehaald, laptop direct met patch-kabel op het modem.. Geen resultaat
-Router gereset, Modem gereset.
-Verschillende systemen met verschillende browsers geprobeerd.

Al het bovenstaande had geen resultaat...

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:43
Welke regio zit je? Culemborg of Hattem? In Culemborg ondervind ik die problemen in ieder geval niet, maar heb je Cable4u zelf al ingelicht?

• Llewy
Ik zit in Hattem, heb cable4u inderdaad al ingelicht.. Ze sturen en monteur langs, maar ik was erg benieuwd wat jullie als probleem zagen, omdat ik de vorige keer een slechte ervaring heb gehad met de monteur..
Overigens ben ik volgens mij de enige met dit probleem in hattem, ken meerdere mensen die het probleem niet kennen.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:43
Als alle kabeltjes etc. goed zitten, dan moet ofwel je modem het probleem zijn ofwel ligt het aan de server van Cable4u, aangezien het mannetje van Cable4u langskomt zou ik daar even op wachten.

• Llewy
Prima, doe ik. Bedankt, en ik hoop nu maar dat het wat beter gaat dan de laatste keer...