isp=speedlinq modem=allied data ethernetHLF-CJTWW8MO-E/U(allied copperjet810)?????
sweex broadband 4 poorts router LB000021
ik heb alles volgens mij al geprobeerd maar krijg nog steeds van azureus de melding NAT fout geen verbinding op afstand(bij liquidtorrent)
kan niet down of up loaden.
bij elitetorrent kan ik wel downloaden (langzaam) zegt connected, azureus geeft aan dat hij upload maar elite geeft maar 10% van totale upload aan
met mijn vorige isp kon ik met volle snelheid up en down loaden en was ook verbonden (groene smilies)ben over gegaan naar speedlinq en toen begon het gedonder kon niet online ( moest eerst primary en secondary DNS handmatig invoeren)kan nu wel online en kan ook downloaden bijvoorbeeld windows up-date 350KB/s download.
wie heeft hier een antwoordt op, instellingen modem ??????
kan ik de software instellen van het modem en hoe kom ik erbij !!!!!
instellingen router ??????
portfowarding anders als bij andere isp !!!!!!!!!
of moet ik nog meer handmatig invoeren , net als de DNS instellingen
ik wacht met smacht op jullie reactie hierop(en hopelijk een goede oplossing)
groetjes,
mike.
sweex broadband 4 poorts router LB000021
ik heb alles volgens mij al geprobeerd maar krijg nog steeds van azureus de melding NAT fout geen verbinding op afstand(bij liquidtorrent)
kan niet down of up loaden.
bij elitetorrent kan ik wel downloaden (langzaam) zegt connected, azureus geeft aan dat hij upload maar elite geeft maar 10% van totale upload aan
met mijn vorige isp kon ik met volle snelheid up en down loaden en was ook verbonden (groene smilies)ben over gegaan naar speedlinq en toen begon het gedonder kon niet online ( moest eerst primary en secondary DNS handmatig invoeren)kan nu wel online en kan ook downloaden bijvoorbeeld windows up-date 350KB/s download.
wie heeft hier een antwoordt op, instellingen modem ??????
kan ik de software instellen van het modem en hoe kom ik erbij !!!!!
instellingen router ??????
portfowarding anders als bij andere isp !!!!!!!!!
of moet ik nog meer handmatig invoeren , net als de DNS instellingen
ik wacht met smacht op jullie reactie hierop(en hopelijk een goede oplossing)
groetjes,
mike.