Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:44
Hoi,

Ik heb nu verschillende pagina's op internet doorgelezen over internetten via bluetooth-gsm-gprs.
-Mijn gsm is een Sony Ericsson T630
-Ik heb een prepaid abbo van T-mobile
-Via mijn gsm kan ik wel gewoon met GPRS werken (wappen)

Tot nu toe heb ik het zo ver gekregen dat ik verbinding krijg en alles maar als ik dan een internet pagina wil openen.. lukt dit niet :/

Ik heb wel verbinding:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/06.gif

Ook heb ik gehoord over speciale software voor t-mobile gprs internet maar kan deze niet downloaden via de website :(

Misschien heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt :)

[ Voor 11% gewijzigd door injectx op 28-04-2005 10:31 ]

• Wodde2
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09-2021
Je hebt een bluetooth verbinding, met wat??
Je wilt een gprs verbinding opzetten met het internet, maar je maakt een bluetooth verbinding. Een beetje onduidelijk vindt je niet?

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:44
Ik wil dus kunnen internetten via mn telefoon (Sony Ericsson T630). De telefoon maakt gebruik van GPRS om data te kunnen ontvangen van het T-Mobile netwerk.

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
DJ MoRpHeus schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:17:
Ik wil dus kunnen internetten via mn telefoon (Sony Ericsson T630). De telefoon maakt gebruik van GPRS om data te kunnen ontvangen van het T-Mobile netwerk.
Hoewel ik het antwoord hier niet op weet ben ik ook zeer benieuwd hoe dit te doen.
Mijn T630 werk prima met GPRS, wap pagina's/my friends (Wireless Village).

Alleen met een bluetooth dongle internetten... tja dat lukte nog niet.

Verwijderd

Google is je vriend search: internet gprs bluetooth t690
Rara waar kom je uit voor de oplossing... T.net
Heb je de daar gesugereerde oplossingen al geprobeerd? :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
1. T-Mobile heeft idd speciale GPRS software.
(maar die gebruik ik niet, ik haat dat soort add-ons om een of andere vage reden ;)
Die software kun je downloaden @ http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/ps1.75.76.asp
Exacte link: https://www.t-mobile.nl/m...gprs_connect_pc_dutch.zip (je moet geloof ik wel ingelogd zijn @ my-tmobile)

Ik zelf doe 't gewoon via externe toegang. Wel ff gekut om m aan de gang te krijgen.

- Installeer de juiste modemdrivers voor je foon.
- Vanuit app.beheer/modemopties de juiste AT strings toevoegen: +CGDCONT=1,"ip","internet"
- Inbelverbinding maken (waarbij je je GSM modem selecteerd), en je belt dan in naar *99#
- Gebruikersnaam en wachtwoord (geloof ik) leeglaten.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [I&T]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
*kick*

Ik heb ook een T-mobile prepaid abo en ik wil iets gelijkwaardigs doen als jij. Ik wil nl. met de Opera minibrowser internetten op mn mobiel. Maar ik heb het idee dat je met T-Mobile prepaid alléén kunt wappen met GPRS (t-zones). Andere GPRS-diensten (email lezen via pop3-client in je mobiel, internetten via modem, op internet via java-progs) zijn volgens mij niet mogelijk. Zoiets stond mij bij, maar ik kan hier alleen niks over vinden op de T-Mobile site.

Weet iemand of bovenstaand ewat ik denk waar is? En is dit wel mogelijk als je een abonnement hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 14-12-2005 11:10 ]

Pagina: 1