hoi mijn takkbalk is dubbelzo groot geworden het heeft nu dus de dikte van 2 taakbalken. Ik krijg hem niet meer goed kan hem wel groter maken en verticaal plaatsen maar hem weer de dikte van 1 balk krijgen lukt me niet..kan iemand me helpen?
rechtermuisknop op de balk en dan taakbalk vergrendelen uitzetten en dan gewoon naar beneden slepen
/basic
/basic
Je hebt een werkbalk te wijd gesleept..
Rechtermuis op de taakbalk en dan vergrendelen uitvinken. Nu kan je de taakbalk kleiner maken door op de bovenkant te klikken en deze omlaag te slepen.
Anoniem: 112308
Je kan hem gewoon 'slepend' dunner maken, zo niet dan is hij locked. Kijk even bij eigenschappen van de balk.
//spuit 14
//spuit 14
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 112308 op 28-04-2005 10:30 ]
rechtermuis knop => vinkje weghalen bij lock taskbar(taakbalk vergrendelen) tada, en resizen maar
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
hij zegt toch dat ie hem wel breeder kan maken.. dan is ie dus NIET locked... 
je hebt waarschijnlijk snelstarten ofzo heel breed gemaakt waardoor het niet op een normaal formaat past.. kijk daar eens naar.

je hebt waarschijnlijk snelstarten ofzo heel breed gemaakt waardoor het niet op een normaal formaat past.. kijk daar eens naar.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
hmmm, dat gaat niet werken.andreict schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:30:
rechtermuisknop op de balk en dan taakbalk vergrendelen uitzetten en dan gewoon naar beneden slepen
/basic
Als de taakbalk vergrendeld staat kan hij niet de taakbalk verplaatsen of groter maken.
Hij kan hem alleen niet kleiner maken.
Probeer eens te verplaatsen naar de bovenkant en dan te verkleinen.
edit:
Spike_wolf........waarom was jij eerder?
Spike_wolf........waarom was jij eerder?
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 28-04-2005 10:34 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 134763
Ik denk dat je eens opzoek moet gaan naar een boekje Basiscursus Windows XP oid.
Dit is wel erg basic en op GoT wordt verlangt dat je ook eerst zelf opzoek gaat.
klik hier voor een site, geloof het of niet, bijna alles te vinden is!
Dit is wel erg basic en op GoT wordt verlangt dat je ook eerst zelf opzoek gaat.
Denk dat jij het topic eens moet gaan lezen voordat je gaat blaten.Anoniem: 134763 schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:36:
Ik denk dat je eens opzoek moet gaan naar een boekje Basiscursus Windows XP oid.
Het probleem zou veroorzaakt kunnen worden door een bepaalde toolbar. Zet eens gewoon alles uit. Als je bijvoorbeeld bij de Quickstart aangeeft dat 'ie grote iconen moet gebruiken, zal je taakbalk 2x zo dik worden.
Geef 's een screenie?
Post anders eens een screenshot
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 131394
Even kijken of je bepaalde icoontjes niet onder elkaar hebt staan op je balk, want dan krijg je hem inderdaad niet meer kleiner, gewoon eventjes alle icoontjes op 1 rij plaatsen.
Daar bedoel ik mee quick lanch enz..
Daar bedoel ik mee quick lanch enz..
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 131394 op 28-04-2005 10:49 ]
dat is het inderdaad.KillerAce_NL schreef op donderdag 28 april 2005 @ 10:30:
Je hebt een werkbalk te wijd gesleept..
ik heb maar 2 icoontjes naast het klokje openstaan.. taakbalk is niet vergendeld ik kan hem wel verticaal plaatsen en nog groter maken...
Ja prima, maar post dan een screenshot?
Kijk ook 's in je toolbar menuutje, misschien is er gewoon een of andere onzichtbare balk. Je weet maar nooit met Windows, heb ook wel 's dat soort gekke dingen meegemaakt...
Kijk ook 's in je toolbar menuutje, misschien is er gewoon een of andere onzichtbare balk. Je weet maar nooit met Windows, heb ook wel 's dat soort gekke dingen meegemaakt...
Idd met een beetje gezond verstand moet je hier toch zelf uit kunnen komen
zucht...Omebas schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:17:
[...]
Idd met een beetje gezond verstand moet je hier toch zelf uit kunnen komen
ik heb geen webspace waar ik een screenshiot op kan plaatsen maar het ziet er zo uit:
de startknop zit linksboven op het bovenste gedeelte van de balk. de ieplorer (websites, windows folders) op de onderste. de tijd en virusscanner maken als enigste gebruik van de hele hoogte van de balk. (balk is dus 2 normale balken dik.)
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
het is gelukt.
als je rechts naast start kijkt zie je 7 blauwe stipjes daar moest ik opstaan toen kon ikhem wel verkleinen! raar!!
als je rechts naast start kijkt zie je 7 blauwe stipjes daar moest ik opstaan toen kon ikhem wel verkleinen! raar!!
Pagina: 1