[2003] Software Distribution

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:42
Hy,

Ik ben bezig om Win S2003 onder de knie te krijgen, en ben nu zover gekomen dat ik een software disribution point wil gaan aanleggen.

Na heel wat gezoek op google kwam ik er achter dat dit een optie in Server2003 is.

Nu weet ik dat er iets met het .msi bestand van de instaler gedaan moet worden, en dat er een "software distributie punt" aangelegd moet worden. Helaas kan ik dit echter niet vinden. Ik kan nergens een "wizzard" of zoiezo iets vinden over dit onderwerp. Eigenlijk zit ik gewoon vast.

Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik dit aanleg. Of mischien een how-to. Google heet niet veel opgeleverd. Ik ben al blij met een uitleg over waar ik dit "software distributie punt optie" kan vinden.

Thanks.

FreeReef.nl

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Gewoon een share aanmaken.

Ik gebruik meestal !Install.
Maar je zou er ook een $ achter kunnen zetten zodat hij niet direct zichtbaar is.

Abort, Retry, Quake ???

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

heb je uberhaupt al in de howto's hier in WOS gekeken? daar staat namelijk ook een howto software distribution in....

Verwijderd

Zie de howto: [rml][ Windows 2003 Server]Howto:Software Distributie[/rml]. Niet zo heel moeilijk te vinden dus :) Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic nog eventjes door :)

Dit topic is gesloten.