[Access] Aanpassen interface webpagina (msowc.cab?)

Pagina: 1
Acties:

• ezeedijk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-02 16:09
Hallo!
Ik ben bezig een webpagina op te zetten waar gebruikers gevens kunnen bekijken en wijzigen uit een Access database. Probleem is dat de gebruikers die straks gebruik gaan maken van de pagina, tijden lang in Access hebben gewerkt. Het moet dus dezelfde "feel" hebben. Nu kun je via Access een page aanmaken, en dan krijg je er zo'n mooi toolbalkje bij met functies uit Access. Nu is mijn vraag, hebben jullie enog idee of dit aan te passen is? Volgens de Office site niet, maar het moet toch wel kunnen denk ik? ?Het Active-x element verwijst naar de msowc.cab, alleen daar wordt ik niet zo uit wijs. Iemand enig idee of suggestie?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

msowc.cab is een installatiefile die de webcontrols bevat van Office. Het lijkt me niet dat je zo'n installatiefile kan aanpassen. Echter, misschien is het wel mogelijk om het uiterlijk van zo'n pagina aan te passen, maar dat zullen onze collega's in Software Algemeen beter weten. Bij deze dus een gratis move en titelfix. :P

PW>>SA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

Let erop dat die access pagina alleen te bekijken is door mensen die ook access op hun computer hebben staan (dacht ik) en rechten hebben op de computer waar die database / webpage op staat.

Ik zou lekker met php/asp (your choice) aan de slag gaan. En dan de interface zo veel mogelijk laten lijken op die van je formulieren in Access.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.