Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Topicstarter
Ik zoek een goede, simpele PDA, die ook MP3 kan afspelen, en dan met genoeg MB ruimte (2gb ofzo) of anders dat je er losse memorycards in kan doen.
het liefst ook niet te duur, of anders een gsm die ook een agenda enzo heeft en mp3 kan?
weet er iemand zoiets? ik weet dat een iPod ook een agenda heeft enzo, maar daar kan je niks op de ipod intypen, dat moet via een pc....

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-11 09:12
Er zijn zoveel PDA's en GSMs die MP3 afspelen, dat is tegenwoordig zowat standaard...

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48
HP2410 + 2GB CompactFlash..

Winamp downloaden en klaar...

Verwijderd

Hehe, Iets met ..onder...steen..hoelang en verstopt? :D

[rml]De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [ Deel 6][/rml]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk hier ns, en kijk naar wat specs, dan moet je er wel uit kunnen komen :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

het liefst ook niet te duur, of anders een gsm die ook een agenda enzo heeft en mp3 kan?
weet er iemand zoiets?
Huu Zapp Brannigan, met wat research zou je zo hebben gevonden wat er op de markt te krijgen is tegenwoordig op dat gebied :) Aangezien ik dus te weinig eigen inzet zie in je topicstart, gaat deze dicht. Eerst zelf eens verdiepen in die wereld, als je er dan nog niet uitkomt, kan je een nieuw topic openen ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.