Het booten van windows blijft minuten lang hangen na het windows logo, het beeld gaat dan op zwart, en blijft daar minutenlang hangen, daarna komt de ingestelde wallpaper+cursor, maar verder nog helemaal niks. Dit duurt ook weer minuten. Eenmaal aan loopt de pc verder prima.
Ik kreeg dit probleem nadat ik alle onderdelen van behuizing heb verwisseld (nieuwe kast gekocht)
De huidige situatie is als volgt:
IDE1master: 80gig schijf van western digital
IDE2master: 80gig schijf van samsung
IDE2slave: CDbrander van AOpen
(Alle jumpers staan naar situatie op master of slave en kabels zijn correct aangesloten aangaande master/slave)
Verder draait het op:
K8N neo2 + Athlon3200.S939
2*512 geheugen.
380watt voeding.
In de oude situatie had ik bijde schijven op IDE2, ik las op de GOT dat het spreiden van de HDD's over de IDE kanalen beter zou zijn... naja tot nu toe ellende.
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
mvg
Aztec
Ik kreeg dit probleem nadat ik alle onderdelen van behuizing heb verwisseld (nieuwe kast gekocht)
De huidige situatie is als volgt:
IDE1master: 80gig schijf van western digital
IDE2master: 80gig schijf van samsung
IDE2slave: CDbrander van AOpen
(Alle jumpers staan naar situatie op master of slave en kabels zijn correct aangesloten aangaande master/slave)
Verder draait het op:
K8N neo2 + Athlon3200.S939
2*512 geheugen.
380watt voeding.
In de oude situatie had ik bijde schijven op IDE2, ik las op de GOT dat het spreiden van de HDD's over de IDE kanalen beter zou zijn... naja tot nu toe ellende.
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
mvg
Aztec