Ok, het zit dus zo dat ik een PC van een vriend moest formatteren, geen probleem...ik zet WIN2000 erop omdat winXP problemen geeft met de grafische kaart.
Het enigste probleem is dat ik het onboard geluid maar niet in orde krijg.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar telkens krijg ik een melding dat ik het onboard sound moet enablen.
In de bios staat Legacy audio op enable en onboard sound op auto, dus dat zou in orde moeten zijn.
Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk vindt hij een multimedia device waarvan hij geen driver kan vinden..dus heb ik verschillende drivers gedownload maar dan krijg ik de melding dat het geen juiste drivers zijn, terwijl deze toch echt wel moeten werken.
Kan het nix zijn met de IRQ settings? Die staan nu op auto in de bios...
Hoop dat dit een beetje duidelijk is..
Iemand een oplossing plz, het is vrij dringend..
Alvast bedankt!
Het enigste probleem is dat ik het onboard geluid maar niet in orde krijg.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar telkens krijg ik een melding dat ik het onboard sound moet enablen.
In de bios staat Legacy audio op enable en onboard sound op auto, dus dat zou in orde moeten zijn.
Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk vindt hij een multimedia device waarvan hij geen driver kan vinden..dus heb ik verschillende drivers gedownload maar dan krijg ik de melding dat het geen juiste drivers zijn, terwijl deze toch echt wel moeten werken.
Kan het nix zijn met de IRQ settings? Die staan nu op auto in de bios...
Hoop dat dit een beetje duidelijk is..
Iemand een oplossing plz, het is vrij dringend..
Alvast bedankt!