iPod/iTunes: Wel transfer geen muziek

Pagina: 1
Acties:

• Planetlithium
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-01 05:26
Afgelopen week was het zover; mijn iPod (2de gen./20GB) was 'vol'. Om ruimte te creëren heb ik gekozen voor een restore (28-03-2005) waarbij een nieuwe firmware is geplaatst (1.5) en de HD is geleegd. Middels iTunes heb ik een groot aantal MP3's (+/- 12GB) terug gezet. Helaas is geen enkel nummer op de iPod terug te vinden. Wel weet de iPod aan te geven dat er nog maar slecht 8GB vrij is maar dat er 0 songs aanwezig zijn. Met behulp van iTunes zijn de songs vanaf de iPod af te spelen; maar wat ik ook probeer de iPod vindt deze niet.

Is er misschien een oplossing voorhanden?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien heb je wat aan YamiPod. Hiermee kun je de music library op je iPod restoren. Hebben we het hier overigens over een Windows geformatteerde iPod of een Mac geformatteerde iPod?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Planetlithium
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-01 05:26
Daedalus schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:34:
Misschien heb je wat aan YamiPod. Hiermee kun je de music library op je iPod restoren. Hebben we het hier overigens over een Windows geformatteerde iPod of een Mac geformatteerde iPod?
Er is hier sprake van een Windows geformatteerde iPod.

Bedankt voor de tip! Helaas was volgens YamiPod niets aan de hand. Het lijkt er dan ook op dat de informatie op de iPod in goed orde is.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Planetlithium schreef op donderdag 28 april 2005 @ 08:11:
[...]

Er is hier sprake van een Windows geformatteerde iPod.

Bedankt voor de tip! Helaas was volgens YamiPod niets aan de hand. Het lijkt er dan ook op dat de informatie op de iPod in goed orde is.
Vreemd. Dan zou ik gewoon nog een keer proberen om de iPod te herstellen naar de fabrieksinstellingen en dan de muziek er weer via iTunes erop te zetten. (zie ook: Restoring iPod to factory settings)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/