.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:44 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Zo heb ik pas ook een laptop ter reparatie gehad met hetzelfde probleem, ledjes gaan even aan en ventilator draait even maar het was meteen weer afgelopen.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:56:
Ik heb geprobeerd om via de telefoon een vriend te helpen met zijn travelmate 240. Deze start niet meer op.... en mijn oor is nu aardig rood. Ik kom er niet uit (zeldzaam) dus vraag ik jullie hulp!
Hij had hem op een tijd op een autostoel staan en na enige tijd ging hij uit en niet meer aan (of hij zette hem gewoon uit en wilde later niet meer aan, dit is me niet geheel duidelijk). Hij was toen wel ERG warm. Als je hem nu aan zet gaat het power ledje aan, de fantilator gaat aan en binnen 1 a 2 seconden gaat alles weer uit. De adapter zit aangesloten en het accu oplaad ledje brand oranje.
Ik heb hem al de accu laten verwijderen en de netspanning er af maar dit hielp niets. Ook heb ik acersupport.com afgezocht en de handleiding doorgelezen (wat een laag nivo die handleiding, tips als beeldscherm omschakelen en accu opladen) . Tevens met google gezocht op 'travelmate' en 'does not start/boot'. Ik heb geen laptop dus mogelijk zijn er nog specifieke dingen om te proberen? Iemand iets vergelijkbaars gehad of van gehoord toevallig?
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq