Toon posts:

Nog 1 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik instellen dat ie niet iedere keer flushed maar het vasthoudt totdat ik zeg dat ie mag flushen?

Verwijderd

dit ff onder rc5 zetten
minkeysdone=99999
maxkeysdone=100000
expertmode=1

nu flushed hij pas bij 100k wu's

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat antwoord van raver is dus voor een proxy; voor een client moet je dit in je dnetc.ini zetten:

[networking]
disabled=yes

Dan moet je helaas wel met de hand fetchen (rechter muisknop op koe, en voor fetch kiezen, of op een commandprompt Dnetc.exe -fetch intypen)

Het is dan wel handig als je meteen veel wu's of nodes fetched.

Voor veel wu's (RC5) zet je bv dit in je ini:

[rc5]
preferred-blocksize=33
fetch-workunit-threshold=5000

dit levert je meestal wel 5000 wu's op tenzij je kleine pakketjes krijgt (max is 500 pakketjes varierend van 2 tot 32 wu/pakket)

Voor veel nodes (OGR) zet je dit in je ini:

[ogr]
fetch-workunit-threshold=10

Dit levert 10 pakketten op met een wisselend aantal nodes. Probleem met OGR is dat je vantevoren niet weet hoeveel er in een pakketje zit. Gemiddeld zitten er zo'n 250Gnodes in 1 pakketje, en daar doet je pc al gauw een dag mee.
Ik heb helaas weinig ervaring met OGR, dus als dit niet correct is: sorry.

De reden dat ik aanraad om de Dnetc.ini aan te passen is omdat de menu-opties bij verschillende client-versies ook anders kunnen zijn.
Na het aanpassen van je ini moet je ff de koe herstarten, tenzij er al het volgende in stond:

[triggers]
restart-on-config-file-change=yes

Dan start 'ie automagisch opnieuw op nadat je de ini hebt aangepast en weggeschreven.

Suc6!

Intentionally left blank