alles wat ik koop is niet goed

Pagina: 1
Acties:

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
geachte medetweakers,
Zijn er hier meer mensen die gewoon alles wat ze op pc gebied kopen, moeten vervangen voordat het wel goed werkt?
Ik word er gewoon niet goed van... :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Hmmmmm, toen ik mijn eerste 386DX40 kocht jaren geleden. Toen ben ik er 11 keer in 1 jaar mee terug geweest omdat er steeds wel wat aan mankeerde. Alles was wel een keer vervangen, uiteindelijk zelfs de voeding! :)

Maar de laatste tijd gaat het wel. Ik had de twijfelachtige eer om als eerste een kapotte GoldFinger te treffen. Moest ik wel weer een paar weken wachten, maar goed daar wordt je hard van. :)

Voor de rest kan ik je aanraden om ook wel goed op statische elektriciteit te letten. Ik merk dat veel mensen daar maar makkelijk over denken, vooral in computerwinkels. Daar halen ze onderdelen gewoon in de winkel uit zakjes zonder zich eerst te aarden. In sommige winkels ligt er wel speciaal vloerbedekking, maar meestal alleen in de werkplaats.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb er persoonlijk geen last van, maar mijn broer wel... die PC is vaak opengeweest! :) (of :() Eens denken, wat hebben we allemaal vervangen daar binnen het eerste jaar?

- Processor
- mobo
- HD
- Videokaart (2x)
- CD-ROM speler (Nou ja, deze tlet niet, deze werd gewoon geupgrade naar een DVD)
- Windows xVeel (Een keer of 2 er maand)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

hebben wij ook, niet zozeer met computers, maar wel met andere dingen, zoals telefoons en dat soort dingen

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
budi heeft echt wel gelijk hoor, mensen vergeten steeds maar weer hoe fragiele die computer-onderdelen zijn. Een vriend van mij had zijn moederbord getoast omdat hij de led'jes verkeerd had aangesloten, en hij maar brullen en tieren over hoe slecht die dingen zijn tegenwoordig.

We zijn een beetje verwent tegenwoordig en houden geen rekening meer met hoe zwak die onderdelen wel zijn. Het moet allemaal maar sneller gaan waardoor het gevoeliger wordt en dus sneller stuk gaat.