18-24 Mbps bij Fiberworld

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 17:02
Hey mensen. Ik stuitte laatst hier op tweakers op het nieuwsbericht dat je je kunt voorinschrijven voor ADSL2+ van Fiberworld voor maar 45 euro. Nou vraag ik me af: dit is toch veel te weinig geld voor zo'n hoge snelheid internet. Als voorbeeld: ik betaal nu 35 euro per maand aan adsl van wanadoo (wanadoo lite) en de snelheid down is 1600 kbps. Voor 10 euro meer heb ik een snelheid van meer dan 10x meer. Wat zijn nou de addertjes onder het gras bij dit abbonnement? Is dit bijv. alleen voor de eerste 3 maanden ofzo of moet je nog wat betalen aan KPN ofzo? Ik heb hier namelijk nix over kunnen vinden op de site van Fiberworld.

Ik had ook nog een andere vraag: Wanneer je bijvoorbeeld digitale tv neemt hierbij gaat dat dan gewoon via je ADSL2+ aansluiting? Zo ja, is het dan niet zo dat als je tv gaat kijken dat óf je download langzamer gaat, óf dat het beeld op de tv gaat haperen, omdat je download speed te hoog is? En wat zijn eigenlijk de 30 tv zenders?

Mijn laatste vraag ging over de telefonie die ze aanbieden. Dit is dus geheel gratis bellen naar alle vaste telefoons in NL met je huidige telefoonnummer die je kunt meenemen? En wat zou het dan per minuut kosten wanneer je naar mobiel belt?

Kortom een heleboel vragen die helemaal niet worden beantwoord op de site. Kan iemand mij helpen met al deze vragen?

Master_A

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij zitten er geen addertjes onder het gras, het is zo goedkoop omdat het ADSL 2+ is.
En volgens mij gaat tv inderdaad via je adsl aansluiting.

Verwijderd

er was al een thread over firberworld adsl2.. gebruik eens de search ffs |:(

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zie: Fiberworld ADSL 24576/1024 kbps Nieuw

Volgende keer graag zelf zoeken :X

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.