[typhoon tv pvr universal] Tuner software

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
He,

mijn vriendin heeft voor haar verjaardag de TYPHOON TV PVR UNIVERSAL van ANUBIS bij de aldi vandaan gekregen.

Nu zit er software bij die niet echt lekker werkt, je kan geen zenders enzo instellen.
We hebben al wat andere tuner-software-paketten geprobeerd maar het werkt niet echt lekker.
De topics hier op GOT die ik vind zijn ook vrij oud..

Weten jullie een software tool die ons kan helpen met TV-kijken? :D

Bedankt (Namens mijn vriendin vooral!)

http://www.anubisline.com...ec.asp?id=50670&catid=002

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees Medion 42073 Tv kaart (Philips 7134 Chipset) maar eens door, daar staan genoeg vervangers in voor standaard TV software :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mir
  • Niet online
He,
ik heb nu heel wat geprobeerd maar ze hebben allemaal iets waardoor het niet wil lukken.

Ik wil gewoon Freq. in kunnen stellen en die opslaan.. m'n afstand bediening gebruiken, that's it! Ik wil niet op nemen ofzo :)

• WinVodio -> Mooi programma volgens mij, maar wil niet goed werken!
• smcenter -> lukt niet
• ShowShifter -> Prachtig, maar schokt (Preview mode?), en is super langszaam (denk elke keer na bij elke handeling, probeert connectie te maken met het tv-apparaat volgens mij))
• setup_christv -> Super programma! Precies wat ik wil (Maar wil alleen preview mode laten zien :'( )
• mytv -> gaar
• KTV -> gaar
• iuVCR -> gaar
• fly -> Ziet er goed uit, maar werkt niet.. blijft in een soort preview mode (en reageerd slecht)
• DScaler -> Werkt zeer traag, elke menu klik moet hij 5 seconden naadenken.
• btv -> Werkt niet, specifiek voor 1 soort chipset volgens mij

Zoveel programma's, niets werkt lekker!!
Het programma van TV PVR Universal doet het wel, maar daar kan je dus niets instellen mbt kanalen of frequentie's!! als dat zou kunnen zijn we er ;(

We komen er niet uit!! Please help!!

• Mir
  • Niet online
Is er in deze mistige ochtend nog iemand die toch nog een idee heeft? :)