het volgende is het geval, ik heb een Nokia 6230 (zoals vele op dit forum) met een 32 mb mmc kaart, dit is gewoon de standaard kaart van nokia. Nou heb ik dus een nieuwe MMC kaart gekocht, een 1GB MMC van TakeMS, dit is namelijk een van de weinige merken die mijn 6230 zou moeten pakken volgens vele revieuws. Nou stop ik dus die 1GB kaart in mijn telefoon en werkt inderdaad als een zonnetje. Nou is alleen het volgende probleem, als ik die zelfde kaart in mijn card reader van mijn pc stop herkend deze hem niet.
Als ik daar gewoon mijn oude 32 mb in doe werkt deze als een zonnetje. Nou heb ik het dus ook al op een andere pc geprobeerd met wel dezelfde card reader maar ook hier helemaal niks. Het lijkt mij dat het niet aan drivers of iets in die richting kan liggen maar wat is het dan wel :-S.
Op internet ben ik ook nergens ditzelfde probleem tegen gekomen.
Ik heb een shuttle AMD 64 3200+ pc met windows XP SP2.
Als jullie mij verder kunnen helpen graag.
Als ik daar gewoon mijn oude 32 mb in doe werkt deze als een zonnetje. Nou heb ik het dus ook al op een andere pc geprobeerd met wel dezelfde card reader maar ook hier helemaal niks. Het lijkt mij dat het niet aan drivers of iets in die richting kan liggen maar wat is het dan wel :-S.
Op internet ben ik ook nergens ditzelfde probleem tegen gekomen.
Ik heb een shuttle AMD 64 3200+ pc met windows XP SP2.
Als jullie mij verder kunnen helpen graag.