[Karma] Wat te doen...

Pagina: 1
Acties:

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-01 16:50

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Mensen, ik hoorde dat ik hier terecht kon.
Ik heb een vraagje.
Het zal echt wel aan mij liggen, maar mijn karma score is op dit moment -6.
Gevolg is dat niemand mijn reacties meer kan lezen, omdat deze een beginscore heeft van 0.
Ik weet zo niet wat ik verkeerd deed... Zal wel meer nuttig moeten??

Wat kan ik doen om die karma weer boven de 0 uit te laten komen?
In mijn ogen is dit vrijwel onmogelijk.

Alvast bedankt,

Bert

[ Voor 7% gewijzigd door The Milkman op 27-04-2005 20:32 ]

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Hopen dat er mensen zijn die alle posts lezen, dus ook die met niveau 0
En nuttig posten vooral, dan gaat je karma automatisch wel omhoog :)

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Ja, maar niet echt motiverend om je mening te laten horen aan 2% van de mensen...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een hogere karma kan je behalen door reacties te posten die door de bezoekers als zinvol worden gemodereerd. Daarbij kan je denken als informatieve, inzichtelijke, behulpzame en/of interessante reacties. Reacties die die snel worden geplaatst en maar een paar kreten bevatten, worden lager beoordeeld dan reacties die een goede en begrijpelijke inhoud hebben. Door goede reacties te posten (informatieve, inzichtelijke, behulpzame en/of interessante reacties), kan de einbeoordeling hoger uitvallen naarmate de reactie een meer toegevoegde waarde heeft. Op die manier krijg je van het modsysteem meer karma.

Het feit dat je reacties een beginscore van 0 hebben wilt niet zeggen dat niemand die reacties leest. Er zijn genoeg mensen (waaronder de vaste kern van Tweakers.net Moddereter Forum) die op het niveau van -1 de reacties willen lezen. Het feit dat je een karma van -6 hebt, wilt zeggen dat je niet goed je best doet om voor het publiek interessante reactie te plaatsen of dat je nietszeggende reacties plaatst die laag worden beoordeeld.Hoe meer jij je best doet om een degelijke reactie te zetten, des te hoger wordt de reactie gewaardeerd en beoordeeld. Hoe vaker je dit doet, krijg je een lekker aantal karmapunten binnen. Doe je dit ook nog eens in een kort tijdsbestek, dan krijg je van Tweakers.net ook nog eens een bonuspunten in de vorm van extra karma.

Als je het niet eens bent met een moderatie, beoordeling of eindscore, dan sta je altijd vrij om een topic te openen in Tweakers.net Moddereter Forum waari je aangeeft waarmee je het niet eens bent. Dan wordt er zo objectief mogelijk gekeken wat aan de reactie scheelt en waar mogelijk ook nog gecorrigeerd :).

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 23:48

Sick Nick

Drop the top!

Had je misschien eerder aan moeten denken? Je komt niet zomaar op -6 dus er zullen wel wat onzinnige posts aan vooraf zijn geweest. Mooi systeem, zo hebben de andere 98% geen last van onzin reply's ;)

• The Milkman

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Sick Nick schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:36:
Had je misschien eerder aan moeten denken? Je komt niet zomaar op -6 dus er zullen wel wat onzinnige posts aan vooraf zijn geweest. Mooi systeem, zo hebben de andere 98% geen last van onzin reply's ;)
Kijk, ik wist dat er iemand dat ging zeggen...
Nouja, ik zie wel.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Pagina: 1