kan hp deskjet 840c inktniveau weergeven op monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
heey,

de topicnaam zegt het al: kan hp deskjet 840c inktniveau weergeven op monitor?
Ik heb dit de hp-support ook al gevraagd. Hun antwoord was dat de WinXP-driver hier geen ondersteuning voor bied.
Is er geen truukje om toch het inktniveau te kunnen laten weergeven op mijn monitor?

Windows XP Prof + SP2
HP Deskjet 840c, zit op usb aangesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 13:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
iemand?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij niet, alleen nieuwere HP printers doen dat. Is er een reden om te denken dat hij het wel zou kunnen?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

Meneer aard

Porsche rulez!

Volgens mijn kan dat wel, maar moet je gewoon de drivers + utility pakken van HP zelf.

Drivers zijn gratis te downloaden op www.hp.com

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Meneer aard schreef op donderdag 28 april 2005 @ 20:49:
Volgens mijn kan dat wel, maar moet je gewoon de drivers + utility pakken van HP zelf.

Drivers zijn gratis te downloaden op www.hp.com
al gedaan, kan niks vinden waar ik het inktniveau kan bekijken

Oscar Wilde

Verwijderd

als hp het zegt, al aan gedacht dat het misschien dan ook niet zou kunnen?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:59:
als hp het zegt, al aan gedacht dat het misschien dan ook niet zou kunnen?
volgens hun komt het omdat deze printer is gemaakt vóór dat windows xp bestond en daarom geen ondersteuning bied voor dit OS, bij windows 98 zou het wel moeten kunnen.
Maar is er geen driver van een andere (HP-)printer die er wel voor kan zorgen dat ik het inktniveau kan zien onder XP?
Of moet ik gewoon de cartridge open halen om te zien welke kleur op is? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 03-05-2005 16:37 ]

Oscar Wilde

• Bigs
  • Niet online
Kan het in de Windows 98 driver wel dan? Volgens mij namelijk niet hoor

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Bigs schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 17:35:
Kan het in de Windows 98 driver wel dan? Volgens mij namelijk niet hoor
ik meende van wel

Oscar Wilde

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Er zijn alleen HP printer drivers van HP en Microsoft. Als die allebei onder XP niet het inktniveau weergeven dan heb je pech en kan het niet. Onder XP gebruik maken van win98 drivers is erg onverstandig dus je mag gewoon je cartridge open maken als je het per sé wilt weten.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 18:15
Ik heb zelf de 840C en deze kan het niet.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Is het het technisch wel ingebouwd dat de printer het inktniveau kan ophalen van de cartridge? Daar begint het natuurlijk al.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Bigs
  • Niet online
Volgens mij heeft de TS dit ook nog nooit zien werken bij deze printer, maar toch is hij er van overtuigd dat het moet kunnen ofzo..

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
PcDealer schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:09:
Is het het technisch wel ingebouwd dat de printer het inktniveau kan ophalen van de cartridge? Daar begint het natuurlijk al.
van wat ik heb begrepen werkt het onder windows 98, maar niet onder xp omdat xp pas na die printer is ontworpen. (volgens HP)

Oscar Wilde

• Bigs
  • Niet online
Ja maar heb je het ooit zien werken onder windows 98 of trek je die conclusie uit de opmerking van die HP medewerker? Want die zegt ook niet direct dat het onder 98 wel kan.

Verwijderd

Of moet ik gewoon de cartridge open halen om te zien welke kleur op is? :P
Primo; het antwoord is nee, daar zijn de gekleure vakjes op de cartridge voor (groen en zwart geloof ik) en secundo, bij een HP-printer werkt toch maar met 2 cartridges (zwart en gekleurd). Wat ben je ermee als je weet welke kleur op is ??

Ook is de printer al verscheidene jaren oud (de "c" in de naam slaagt namelijk nog op "colour" ... :P ) en dus is het wel vrij logisch dat deze "nieuwere" optie er niet aan op zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 22:37 ]

Pagina: 1