Toon posts:

[Outlook2000] "Aan" wordt nooit weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in mijn email berichten die ik ontvang, niet staat aan wie die gericht zijn. Nu zou je zeggen: als ze in je mailbox staan zijn ze toch altijd aan mij gericht, ja dat klopt, maar ik kan nu ook niet zien of er CC's meegezonden zijn. (die hele regel "aan" is dus gewoon leeg).

Er is ook verder geen optie om dit aan te zetten.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Dan is zijn die mails hoogstwaarschijnlijk als BCC verstuurd...

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
Nope zijn niet als BCC verstuurd (Zelf getest). En als dat wel zo was dan moet je altijd nog bij "aan" je eigen email adres zien (nu is dat hele veld gewoon leeg)

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:24:
Nope zijn niet als BCC verstuurd (Zelf getest). En als dat wel zo was dan moet je altijd nog bij "aan" je eigen email adres zien (nu is dat hele veld gewoon leeg)
Ik heb het getest in Outlook express en daar zie ik in het "aan" veld niet mij eigen emailadres maar "Undisclosed-Recipient" staan. Zal het nog ff checken met Outlook.

[ Voor 9% gewijzigd door stp_4 op 28-04-2005 00:02 ]

stp - PSN ID: stp_4

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als het in To: stond toen het werd verzonden en het nu Undisclosed-Recipient leeg is, "moet" er iets van een server en privacy/malware/spamfilter achtig iets tussen zitten die het aanpast. Loop de weg die je mailtje aflegt even langs (zie ook de headers van een mailtje).

edit:

Huh? Undisclosed-Recipient heeft niet de topicstarter maar stp_4? :P

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 28-04-2005 09:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ook in OWA (outlook web access) zie ik niet aan wie de mail bestemd is (of die bijv ge-cc-ed is)
Ik heb nu zo'n beetje alle opties gehad in outlook zelf, zonder resultaat. Ook op onze exchange server heb ik vanalles gedaan, maar niets helpt.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 10:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 28 april 2005 @ 09:28:
Als het in To: stond toen het werd verzonden en het nu Undisclosed-Recipient leeg is, "moet" er iets van een server en privacy/malware/spamfilter achtig iets tussen zitten die het aanpast. Loop de weg die je mailtje aflegt even langs (zie ook de headers van een mailtje).

edit:

Huh? Undisclosed-Recipient heeft niet de topicstarter maar stp_4? :P
Als ik een mail verstuur dan gaat die mail naar mijn providers pop3 box. Mijn Exchange server trekt die pop boxen leeg (pop3 connector), en stuurt ze door naar de juiste user mailbox.

Als ik inlog via webmail direct op mijn providers pop3 box dan zie ik wel het aanveld ingevuld staan.
Als ik dan die mail binnenhaal op mijn exchange server en dan in mijn outlook op mijn werkstation dan zie ik dat aan veld niet meer ingevuld staan. (Er zitten geen spam filters ofzo tussen)

Verwijderd

Topicstarter
niemand met een suggestie of hetzelfde probleem?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:27

lier

MikroTik nerd

Blijkbaar gaat er dus iets verkeerd in je Exchange server en dan waarschijnlijk bij de pop3 connector.

Test in ieder geval even uit of een interne mail de juiste "Aan" toont.
Probeer ook een keer je mail met je client op te halen van de provider server met pop3 en controleer of je dan wel de goede naam getoond wordt.

Welke opties heb je (en gebruik je) bij de pop3 connector ?

offtopic:
lier gebruikt "gewoon" SMTP

[ Voor 8% gewijzigd door lier op 28-04-2005 15:03 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
lier schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:02:
Blijkbaar gaat er dus iets verkeerd in je Exchange server en dan waarschijnlijk bij de pop3 connector.

Test in ieder geval even uit of een interne mail de juiste "Aan" toont.
Probeer ook een keer je mail met je client op te halen van de provider server met pop3 en controleer of je dan wel de goede naam getoond wordt.

Welke opties heb je (en gebruik je) bij de pop3 connector ?

offtopic:
lier gebruikt "gewoon" SMTP
Bij interne mail wordt is het "aan" veld wel ingevuld.
Als ik mail met pop3 ophaal direct bij de provider (of via webmail) dan staat er ook "aan".
Het is dus idd iets in de pop3-connector. MAar daar heb je geen opties. (je vult je accounts in en naar welke user-mailbox die moet en klaar.)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het ligt aan de (fantastische) microsoft pop3 connector (die je krijgt bij de SBS versie van windows inc Exchange). Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik de TO of AAN-velden wel kan zien?

Verwijderd

Topicstarter
Voor de volgende slachtoffers;

Het is niet op te lossen met de pop3connector van microsoft, er zijn geen goede gratis oplossingen, de goedkoopste is popcon (en werkt zeer goed).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Thanks for the update :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1