Toon posts:

asus geforce 6600 GT/TD 256mb versie (AGP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bestaat deze kaart?
asus geforce 6600 GT/TD 256mb versie (AGP)
zo ja kan ik die krijgen?
zo nee? is er wel een 256 mb versie van? (AGP)?

Groeten
René Heijnen

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zoek bij de pricewatch en verschillende leveranciers, ook de site van Asus kan je wel een eindje op weg helpen :)

Als ik hier kijk zie ik geen Asus 6600GT met 256MB geheugen staan.

[ Voor 37% gewijzigd door AtleX op 27-04-2005 18:58 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ja, kijk hier maar eens. Het is er wel een van XFX, maar doet moet niet heel veel uitmaken.
Van Asus is er alleen een 128mb versie.

[ Voor 67% gewijzigd door LoeiOrdinair op 27-04-2005 19:01 ]

Verwijderd

een 256 mb 6600GT/TD staat niet op de asus site dus dan zullen ze 'm ook wel niet hebben.
Wel een gewone 6600/TD met 256.

Maare waarom vraag je dat hier als je dat ook in 30 seconde op de asus site kan vinden?

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:55:
Zoek bij de pricewatch en verschillende leveranciers, ook de site van Asus kan je wel een eindje op weg helpen :)

Als ik hier kijk zie ik geen Asus 6600GT met 256MB geheugen staan.
idd ik heb hier ook al naar gezocht

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:01:
een 256 mb 6600GT/TD staat niet op de asus site dus dan zullen ze 'm ook wel niet hebben.

Maare waarom vraag je dat hier als je dat ook in 30 seconde op de asus site kan vinden?
De asus site is volgens mij niet helemaal up 2 date. Ik heb gister uitgebreid gezocht.
En er waren asus kaarten te koop. Die niet eens op de site stonden enzo. vandaar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:01:

Die is volgens mij niet helemaal up 2 date...

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:13:
[...]

Die is volgens mij niet helemaal up 2 date...
Rechtsboven je post zit een edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop. hiermee kan je je post wijzigen.

Maar als het volgens jou niet helemaal klopt is het misschien verstandig om Asus te mailen. Ik neem aan dat hun wel weten wat ze wel en niet verkopen.

Mochten ze het niet verkopen is er altijd nog een XFX. Zie hier boven ergens.

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt iig voor de info enzo :) ik weet nog niet wat ik ga halen. nog even goed nadenken eh ;)

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
<offtopic>
zo nee? is er wel een 256 mb versie van? (AGP)?
Je vraagt of ie bestaat, en daarna vraag je als ie niet bestaat of ie bestaat :?.

</offtopic>

Deze kaart (de GT versie dan) bestaat zo ver ik weet niet, maar aan die 128mb extra zul je weinig hebben, maar over dat verschil kun je genoeg informatie hier op GoT vinden. Volgens mij heb je je totaal niet ingezet, voordat je dit postte op GoT (als je naar de site van Asus was gegaan, had je het al wel gezien).

Slotje anyone?

Wow, kzie net dat prijsverschil tussen de XFX 128 en 256mb versie, bijna €80 :|. Voor dat geld kun je beter de 128mb versie nemen en wat extra geheugen op je mobo prikken.
Pagina: 1