Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb net een mp3 speler van de blokker gehaald met 512 MB geheugen.
Volgens het boekje zit er een radio functie in maar die kan ik nergens vinden in de speler.
Is er iemand die me hier meer over kan vertellen?
Ook vind ik het vreemd als ik lange mp3's afspeel een mix of zo dat hij na het uitschakelen weer helemaal opnieuw begint met het afspelen van die mp3 file is dit mogelijk dat hij op het laatste punt van de file verder gaat?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om je laatste vraag ff te beantwoorden; ik denk niet dat er op zon el cheapo ding een resume functie zit :)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Misschien moet je de handleiding eens verder lezen dan alleen het punt waar staat dat er een radio opzit ;)

Zal vast wel in staan hoe één en ander werkt.

Verwijderd

Topicstarter
MPmad schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:10:
Misschien moet je de handleiding eens verder lezen dan alleen het punt waar staat dat er een radio opzit ;)

Zal vast wel in staan hoe één en ander werkt.
er staat heel weinig over geschreven helaas

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Kan dat boekje niet voor meer types zijn dan die voor jouw, dat je bij een uitgebreidere type aan het kijken bent.

Verwijderd

Misschien hebben ze nog een internet site ofzo

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Het spul is zo cheap dat ik alleen een onofficiele site vond.

http://www.xironmp3.tk/

Maar misschien heb je er iets aan.

Verwijderd

Dit lijkt me geen reden om een topic te starten. Als er een radio op zit, en dat staat op de doos, lijkt het mij logisch om dit via het menu te proberen?? Kijk gwoon even in de handleiding..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:13:
Dit lijkt me geen reden om een topic te starten. Als er een radio op zit, en dat staat op de doos, lijkt het mij logisch om dit via het menu te proberen?? Kijk gwoon even in de handleiding..
Ik dacht dat een forum was om dingen te kunnen vragen wat je niet weet maar kennelijk verkeerd gedacht. En als het duidelijk in het boekje zou staan dan had ik deze vraag heus niet gesteld.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 07:56:
[...]
Ik dacht dat een forum was om dingen te kunnen vragen wat je niet weet maar kennelijk verkeerd gedacht. En als het duidelijk in het boekje zou staan dan had ik deze vraag heus niet gesteld.
Je kan op een forum idd iets vragen, maar men gaat er ook vanuit dat je zelf ook wat moeite doet om je probleem op te lossen.
In je topicstart zie ik namelijk niet dat je zelf hebt gezocht op internet, of op dit forum.

http://members.lycos.nl/stxiron3/firmware.html <- site met firmware
http://www.xironmp3.tk/ <- onofficiele site
[rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml] <- zooi info, en spelers die exact hetzelfde zijn.

Ik zou zeggen:
Kijk eens rond in het menu of je de FM-tuner tegen komt. Er zit bijna niks op, dus als het erop zit moet dat niet zo moeilijk te vinden zijn.
Kijk eens in het nekkoord of daar de FM-tuner in zit. Meestal zitten er dan 2 knopjes als een soort van scan-radio.
Ga naar de winkel en vraag of ze daar weten hoe je er in komt.
Zet er nieuwe firmware op die wel het FM menu heeft.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik wel door gespit maar niks gevonden en het nekkoord heeft geen knoppen

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-11 09:12
Als je het niet kan vinden op het internet en al helemaal als je het gewoonweg niet het menu van de speler kunt vinden, misschien is het dan wel zo dat er gewoon geen FM tuner op zit? :Z
Pagina: 1