Ik heb 3 SD kaarten van HP, Apacer en 1 Apacer High Speed. Bij alle 3 kaartjes die ik gebruik in mijn HP Photosmart 735. Ik kan als ik mijn camera via een USB kabeltje aansluit alle bestanden wijzigen en deleten en er nieuwe opzetten maar als ik het SD kaartje in mijn card reader doe dan kan ik de kaart niet wijzigen want als ik dat probeer staat er Cannot delete <FILENAME> : The disk is write-protected, remove the write-protection or use another disk. (het schuifje op de SD kaart is niet omgezet en ik heb dit probleem op alle 3 de kaartjes) Maar als ik het SanDisk kaartje van een kennis (nooit ik HP Photosmart 735 gebruikt) dan werkt alles wel dus ligt het niet aan de card reader. Hoe kan ik die write-protection weghalen?
Ik denk dat dat wel het probleem is.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:49:
(het schuifje op de SD kaart is niet omgezet en ik heb dit probleem op alle 3 de kaartjes)
Ik heb hem al in alle standen getest en via het usb kabeltje van mijn camera werkt alles wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 18:59 ]