AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
Nee. Zie ook de hele Stichting Brein discussie elders op het forum.Noob6 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:16:
Nu is mijn vraag mag een provider zomaar de namen/adressen van iedereen doorgeven?
.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
.
Het schrikt alleen maar af, en ik vermoed dat dat de bedoeling is.Noob6 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:16:
"Aangezien sommige mensen niet om kunnen gaan met een gastenboek, en daarom ook zeer kinderachtig gedrag vertonen is het gastenboek gesloten. Via de IP adressen hebben wij de internetproviders en via hun, de namen en adressen kunnen achterhalen van deze grappenmakers. Deze zijn inmiddels aan de Centrale Directie doorgegeven."
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Nee dat zullen zo nooit of te nimmer doen, kijk maar naar de conflicten tussen Brein en de providers.Noob6 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:16:
Op een site staat het volgende bericht:
"Aangezien sommige mensen niet om kunnen gaan met een gastenboek, en daarom ook zeer kinderachtig gedrag vertonen is het gastenboek gesloten. Via de IP adressen hebben wij de internetproviders en via hun, de namen en adressen kunnen achterhalen van deze grappenmakers. Deze zijn inmiddels aan de Centrale Directie doorgegeven."
Nu is mijn vraag mag een provider zomaar de namen/adressen van iedereen doorgeven?
Als er een strafbaar feit is gepleegd dan snap ik dat dat mag, het enige dat hier is gebeurt is het plaatsen van 100 smilies in een gastenboek.
Bij dit soort abuse melding zal er waarschijnlijk helemaal niks gebeuren. Namen en adressen geven is wel het allerlaatste wat ze zullen doen.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
De site is van een groep leerlingen. En op die site zijn een aantal onnozele teksten gezet.
(niet door mij) Maar ook mijn IP is nu geblokt op die site, vandaar mijn vraag.
Maar jullie denken dat het de providers de gegevens dus niet (mogen) geven.
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
ik bedoel, ze mogen niet zeggen wie het zijn, ze moeten wel een bericht sturen naar je. maar dat wil nog niet zeggen dat de school weet wie je bent
you had me at EHLO
een provider is strafbaar als ze zomaar jouw gegevens doorgevenNoob6 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:25:
Het gaat om de centrale directie van een school.
De site is van een groep leerlingen. En op die site zijn een aantal onnozele teksten gezet.
Dat weet ik wel heel zeker. En ik weet ook heel zeker dat de directie van school die adresgegevens dan ook niet heeft.Noob6 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:25:
Het gaat om de centrale directie van een school.
Dit is gewoon een soort dreigementje, hopende dat die leerlingen nu allemaal zeven kleuren stront schijten en zelf naar de directie stappen om hun excuses aan te bieden of whatever.
In ieder geval getuigt het niet van veel kennis over ISP's bij die centrale directie.
Punctuality is the politeness of kings
Ik denk dat degene die de site hebben gemaakt dat er zelf hebben opgezet.dreamscape schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:29:
[...]
In ieder geval getuigt het niet van veel kennis over ISP's bij die centrale directie.
Ik wist ook bijna zeker dat de providers dit niet mochten geven. Maar wou het toch even weten omdat ten onrechte gebanned was. Maarja als ze er verder nix mee doen zal het me worst wezen.