Filter tweakers topics en replies

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33
Komt dat er nog aan dat je replies kan filteren op VB:gebruikers leeftijd? en/of andere factoren?
Dat je zelf een gebruiker op ignore-status kan zetten zodat mijn browser ze gewoon niet laat zien, of moet dat altijd vanuit de serverkant komen? (waardoor de server minimaal dubbel belast zal gaan worden en deze geweldige optie er dus ook niet zal gaan komen)

zou tweakers een heel stuk leuker maken! :D,
een hopende tweaker

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
komt er nooit denk'k..
schept een hoop prakische problemen enzo.. liever niet dus

Verwijderd

een scheiding op leeftijd/karma-a-like-punten zal niet gebeuren, althans voorlopig niet. Wat wel zou kunnen en waar ik zelf ook een grote voorstander van zou zijn is om bepaalde mensen gewoon niet te laten zien. dat is een stuk makkelijker te implementeren dan die andere optie.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

filteren op gebruikers leeftijd?
Hoe wil je dat ooit laten werken?

select username, leeftijd from tweakers.members left join echelon.allebespioneerdemensenvandewerelddatabase on tweakers.members.username=echelon.allebespioneerdemensenvandewerelddatabase.nickname

Een filter op username is niet meer werk dan het maken van een filter op leeftijd in iemands profile (heb je het een, heb je ook (bijna) het ander).

• Simkin
nee Femme, je neemt me te letterlijk, ik doel niet op mijn 1 of ander echelon verbinding om de persoons gegevens te checken..
natuurlijk gewoon aan de hand van een profile...en filteren op username (wat ik graag zou willen) zou een stuk beter werken dan leeftijd, als dat is wat je bedoeld

ik verwachte dat je dat wel zou begrijpen

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 15:42 schreef Femme het volgende:
Een filter op username is niet meer werk dan het maken van een filter op leeftijd in iemands profile (heb je het een, heb je ook (bijna) het ander).
Het zal vast wel mogelijk zijn ('t zijn gewoon allebei variabelen in een database)wat is het nut van het filteren op leeftijd?

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
echelon.allebespioneerdemensenvandewerelddatabase
Wow Femme, kun jij dat? ;)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is dat dan niet een kleine vorm van racisme (oid)? Als je mensen eruit filterd vanwege... :?

Verwijderd

Saviour, nee want het gebeurt niet vanuit tweakers.net , maar omdat een specifieke gebruiker ergens geen prijs op stelt. Anders zou je ook niemand mogen bannen.

• saviour
  • Niet online
Hmmz, t maakt toch niet uit of een user of dat T.net t doet? T lijkt me niet echt "normaal" om bepaalde userz eruit te filteren omdat ze bv 13 jaar zijn ozfo.

• Simkin
is heel normaal o sommigen users te ignoren\\je wordt stront ziek van de replies van sommigen users...niveau van een aardappel

blijkbaar denken de adjes en/of Femme hier anders over, en vinden ze het juist leuk om alle bullshit te lezen om de wat mer interesante topic er uit te vissen..

aan bovenstaande opmerking van Femme kan je ook opmerken dat ik of een gevoelige snaar raak of dat dit gewoonweg niet te doen is, ik gok op het laatste

wat mij betrefd mag ie dicht hoor dit topic.

• saviour
  • Niet online
Maar je kunt toch niet iedereen van bv dezelfde leeftijd gaan filteren omdat er een paar irri tussen zitten?!

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Inderdaad nutteloos die optie...
Oudere gebruikers kunnen net zo veel onzin posten.

"I sit in my room and imagine the future."

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het is wel handig als je iemand `aan kunt vinken` om diens posts niet te laten weergeven..moet toch wel haalbaar zijn denk ik..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ja, dat is best te doen. En als er eenmaal gefilterd kan worden op username dan is leeftijd ook niet zo'n probleem (er is alleen nog geen veld voor leeftijd in de t.net userbase). Probleem is alleen dat iedereen z'n leeftijd kan faken.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat `leeftijd` was meer bedoeld als `niveau ` als ik het een beetje volg ;)

ps: kun je even in dat topic over die niet werkende pw`s doornemen ?

• Simkin
ik doel op dat je de keuze hebt om vb pietje te ignoren, omdat pietje altijd zulke nuttige replies post dat ik bang ben datik te veel kennis vergaar van pietje
..om dat dan te voorkomen ignore ik pietje en blijf ik dom.

het kan natuurlijk ook gebruikt worden om beruchte posters te weren, wie JIJ niet wilt 'horen' hoor je dan ook niet

snappie voe?

femme:denk er over na zou ik zeggen, of open een poll

• saviour
  • Niet online
Kheb er ook nog s over ged8 en ik d8 eerst van: Ja, op username kan t wel (die filter).

Maar ik bed8 mij later dat dit een ópen forum is...dan past zon filter er denk k niet echt in.

Verwijderd

Saviour: nogmaals: je kunt als gebruiker zelf kiezen of je wel of geen posts van iemand wilt zien, en dan ook nog enkel voor je eigen profile. Dat heeft niets met open of gesloten te maken.

• saviour
  • Niet online
Ik vind t echt een nutteloze feature, magoe...who am ?!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:21
Op leeftijd filteren gaat natuurlijk niet, want toen ik 13 was beweerde ik ook altijd steevast dat ik 31 was..., Wat betrefd het uitfilteren van personen, daar ben ik niet echt voor, want ten eerste heb je wel eens dat iemand die in het ene topic onzin uit loopt te kramen in het andere topic perongelijk iets heel zinvols verteld...

Verder denk ik dat zŽon optie van users filteren ertoe kan leiden dat de communicatie uit zal drogen doordat we gewoon een hoop personen zullen negeren, het zal in ieder geval de sfeer in het forum niet verbeteren denk ik...

Ik ben van mening dat het bannen en in erge gavallen ip-bannen van users maar aan de adjes overgelaten moet worden, die zijn er ten slotte niets voor niets...

Wat ik wel fijn zou vinden is als je de optie zou hebben om topics met kopen als WELKE IS NOU BETÛH VOOR MIJ INTEL OF AMD, ofwel onzinnege, met hoofdeletters omlijste topics te verbergen, en eventueel ook de mogelijkheid te bieden reacties met een onevenredig aantal hoofdletters te verbergen...
Pagina: 1