Toon posts:

[Phpadsnew] onderhoud en clickregistratie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het programma phpadsnew om banners te vertonen. Na het inloggen krijg ik echter steeds de melding dat het onderhoudsscript elk uur moet draaien en dat dit niet lukt (of iets dergelijks).

Daarnaast registreert het programma wel het aantal views van de (flash)banners, maar niet de clicks.

Maakt het veel verschil dat het onderhoudsscript niet kan draaien en zoja, hoe is dit op te lossen? Ik kwam via google wel iets tegen over Cronjobs, maar dit is me in het geheel niet duidelijk.

En hoe kan ik er voor zorgen dat de clicks ook geregistreerd worden?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Euhm, hoe is het antwoord van [rml]-NMe- in "[ Phpadsnew] Probleem met onderhoud en cl..."[/rml] niet duidelijk? Wat een cron job is lijkt me duidelijk, het hoe en wat hangt verder af van je OS etc. maar dat is iets wat alleen jij kunt uitzoeken. De vraag hier met copy/paste herhalen lijkt me niet handig (en ook niet de bedoeling op GoT ;) ), waar loop je vast?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel de vraag nog een keer, omdat ik me afvraag of cronjobs wel daadwerkelijk de oplossing voor dit probleem zijn.
Ik hoor graag de mening van phpadsnew gebruikers hier graag over. En dat lukt niet in een gesloten topic, vandaar mijn vraag.
Ik dacht overigens in het goede forum te zitten, omdat daar meerdere topics te vinden waren over dit programma.
Dus ik vraag het hier nogmaals.
Ik zal hierna nooit meer copy-pasten, ik beloof 't bij deze ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; de vraag nog een keer stellen is niet echt de bedoeling nadat je topic is gesloten. Verder lijkt me dat dit gewoon een kwestie van uitproberen is? Maak eens een cronjob en kijk of het werkt voor jou? Het is niet echt de bedoeling dat we je hierbij aan het handje nemen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
oke, misschien niet echt de bedoeling, maar 't mag wel ;)
Je mag een topic openen in het goede forum.
maar goed, laten we hier niet discussieren :)

ik zal eens kijken naar die cronjobs
maar ik ben dus nog wel vooral benieuwd naar ervaringsdeskundigen

mocht ik meer weten, post ik 't hier