Stil krijgen 10.000 rpm schijf?

Pagina: 1
Acties:

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 17:03
is er een manier behalve bv een silent drive kit om een HD anders in een kast te monteren zodat deze niet gaat resoneren?

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 16:49
Is ut het resoneren van de schijf wat je hoort dan?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hehe ja stroomstekker eruit trekken dan is die stil joh :+

Alle proemn in n drek

Verwijderd

ophangen in elastiekjes. Heb ik ergens gelezen hier. Wel beetje stevig natuurlijk, anders knalt ie overal tegenaan met opspinnen enzo

Verwijderd

Ik vind het een beetje vaag verhaal van je, ik bedoel je hebt em aan elastiekjes hangen, maar euh... hij spind en knalt overal tegenaan... euhh, euh, en die kabel aan de achtergleuf dan? Is die niet dik genoeg om dat ding in balans te houden, en otherwise, lijkt het mij sterk dat je harddisk gaat bewegen als ie opspint.... lijkt me erg sterk... wazug antwoord...

Collega: Fiets-binnenbanden.. je kan ook, een tweede scsi disk op zijn kop erop plakken dan blijft in evenwicht... :) Tweaking ten top!

Ow ja wel alles dubbel opslaan, en het shortcut bestandje verwijzen naar beide harddisks, zodat ie ze beiden leest..! :D

Verwijderd

Moet je je hand eens op je HD leggen als die aangaat. DAn beweegt ie toch echt wel. Als die eenmaal draait niet nee. Maar met veel elastiekjes moet het wel lukken. Binnenbanden is wel steviger. Misschien wel wat beter.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Schroef het gewoon goed in elkaar
:?

Verwijderd

Dan kan die wel gaan resoneren. Krijg je zo'n irritante dreun door je kast. Had ik eerst ook, schroef ik hem op een andere plaats erin, toe was het over

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Pas op met elastiekjes...er zijn nogal wat schijven die een groot deel van hun warmte via geleiding kwijt raken. Dan werkt de bay dus als een koelvin. Als je hem daar dan niet tegen aan schroeft wordt hij te warm. WD waarschuwt er zelfs voor.

Mijn 7200 toeren werd stiller toen ik er werkelijk alle schroeven in had gedraaid. Hij kon niet meer resoneren tegen de kast

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Misschien dat een stukje demping dmv stukjes rubber tussen de schoefjes en het schoefvlak helpen...

En zeker zorgen dat hij zo min mogelijk kan resoneren door alles echt goed vast te draaien, niet alleen de hd..
Pagina: 1