Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
En is de telefoon wel ná de splitter aangesloten?
dus:
aansluiting in de meterkast -> splitter -> Telefoon en Modem

EDIT: img toegevoegd
[ Voor 31% gewijzigd door MisteRMeesteR op 27-04-2005 13:28 ]
www.google.nl
Splitter direct op het ISRA punt aansluiten ( waar de telefoon je huis binnenkomt )
There is no place like ::1
maar sluit je splitter eens goed aan
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
[ Voor 81% gewijzigd door spokje op 27-04-2005 14:24 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
en als je het niet zelf hebt aangesloten, dan zou ik maar even bellen.
you had me at EHLO
zou inderdaad kunnen dat het signaal van adsl in de war komt in de centrale!Blacksnak schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:34:
Indien je zeker bent dat alles 100% correct is ivm heel splittergedoe, laat dan je telefoonmaatschappij even de bekabeling checken. Vriendin van mij had zelfde probleem en bleek later dat er iets niet inorde was met bekabeling / instelling bij maatschappij.
[ Voor 3% gewijzigd door sjongenelen op 27-04-2005 14:35 ]
you had me at EHLO
[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 27-04-2005 14:40 ]
Mijn logica zegt: 1 kabel in, die SPLIT je naar 2 signalen.
Bij de fabrikant die KPN gebruikt vinden hun dat splitten op een andere manier dient te gebeuren, door 1 signaal in te sturen, en aan dezelfde kant 1 terug te sturen,en dan aan de andere kant nog een signaal uit.

Zie http://www.kpnadsl.nl/sup...ter/03016%20QG%20PSTN.pdf
Pagina 4 van deze handleiding.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
@spokje
Ik heb geen mail van je gehad, wie ben je eigenlijk?
Er zijn wel een paar verschillende splitters als ik het goed heb.
Op de afbeelding:
1
2
| phone line dsl |
Op Line, een directe kabel naar het ISRA (hoofdaansluiting)
Op Phone, de normale telefoon aansluiten.
Op DSL komt een telefoonkabeltje naar de modem.
Tenminste, als ik je verhaal goed begrijp, heb je nu:
Line: Telefoon
Phone: ISRA punt
DSL: Modem.
Dus dan zou je de Line en Phone om moeten draaien.
Check anders ook nog even de handleiding die ik in de vorige post heb staan. Of je eigen handleiding als je een ander type splitter hebt. Of www.kpn.com.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik doe het liever niet via dit forum, aangezien het onder slowchat valt, maar ik ben nu winout. Ik mail nu al een dikke 2 weken met je om m'n geld terug te krijgen en de laatste dagen mail je niet meer terug. Dus vandaar mijn vraag.@spokje
Ik heb geen mail van je gehad, wie ben je eigenlijk?
[ Voor 3% gewijzigd door spokje op 27-04-2005 16:08 ]
Ik zal toch nog een keer kijken hoe het nou precies thuis aan is gesloten want ik zit nu op mijn stage en dan zal ik het wel weer posten.
@ spokje
Ik heb toch uitgelegd waarom het zo lang duurt, dus je moet gewoon ff geduld hebben jonge.
Ik heb al heel lang geduld, en als jij er dan echt niets aan kan doen. Waarom stuur je dan gewoon niet een reply op mijn mailtjes?dennis112 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:11:
@ nakebod
Ik zal toch nog een keer kijken hoe het nou precies thuis aan is gesloten want ik zit nu op mijn stage en dan zal ik het wel weer posten.
@ spokje
Ik heb toch uitgelegd waarom het zo lang duurt, dus je moet gewoon ff geduld hebben jonge.
There is no place like ::1
die hebben ze allang niet meer.Nakebod schreef op woensdag 27 april 2005 @ 14:42:
Zoals cowgirl ook al zei:check of de kabels goed in de splitter zitten.
Mijn logica zegt: 1 kabel in, die SPLIT je naar 2 signalen.
Bij de fabrikant die KPN gebruikt vinden hun dat splitten op een andere manier dient te gebeuren, door 1 signaal in te sturen, en aan dezelfde kant 1 terug te sturen,en dan aan de andere kant nog een signaal uit.
[afbeelding]
Zie http://www.kpnadsl.nl/sup...ter/03016%20QG%20PSTN.pdf
Pagina 4 van deze handleiding.
TS: [search=adsl verbreekt telefoon]
Daar staan gewoon tig topics met hetzelfde probleem, een beetje zoeken was voldoende geweest om de mogelijke oorzaken op te zoeken. Het is de bedoeling dat je dat eerst doet en niet direct een topics start...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()