Ik heb laatst de toolbar van google geinstalleerd. Google werd dus mijn search engine zodra ik een adres ingaf wat niet gevonden kon worden.Dat was een dag leuk maar daarna heb ik dat ding toch verwijderd.(gedeinstaleerd). MSN zou dus weer mijn search enigen moeten zijn. Deze instellingen heb ik ook bij de opties bij IE gecheckd.
Het probleem is nu dat wanneer ik mijn router wil benaderen via zŽn IP adres, google opstart. Het duurt waarschijnlijk te lang voordat mijn router tevoorschijn komt en dan start dus de search op. Als de server niet snel genoeg wordt gevonden gaat hij (google)al aan de slag. Ook ANWB wordt niet snel genoeg opgestart en dus verschijnt de Google site met een leeg zoekveld.
Hieraan zijn twee vreemde zaken,
• ik heb google toch verwijderd, wat doet hij hier nog
• waarom wordt google /de searchengine zo snel getrickerd.
Ik heb Adaware (XP béta) en de virusscanner gedraait. Adaware vindt inderdaad een google toolbar maar verwijderen heeft geen zin. Mijn register heb ik nog niet gechecked maar zou ook niet weten hoe
Wie?
Het probleem is nu dat wanneer ik mijn router wil benaderen via zŽn IP adres, google opstart. Het duurt waarschijnlijk te lang voordat mijn router tevoorschijn komt en dan start dus de search op. Als de server niet snel genoeg wordt gevonden gaat hij (google)al aan de slag. Ook ANWB wordt niet snel genoeg opgestart en dus verschijnt de Google site met een leeg zoekveld.
Hieraan zijn twee vreemde zaken,
• ik heb google toch verwijderd, wat doet hij hier nog
• waarom wordt google /de searchengine zo snel getrickerd.
Ik heb Adaware (XP béta) en de virusscanner gedraait. Adaware vindt inderdaad een google toolbar maar verwijderen heeft geen zin. Mijn register heb ik nog niet gechecked maar zou ook niet weten hoe
Wie?
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96