Toon posts:

[2k] Registry size limit icm niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dringend probleempje met een Win2k machine: de registry size limit is blijkbaar bereikt. Wist niet eens dat die er op zat, maar goed, zo leer je weer eens wat.

Wat nu volgens Microsoft de oplossing is: even inloggen, regedt32.exe starten en een bepaalde value setten. Dan moet het opgelost zijn. Maar... door de RSL kan ik dus niet inloggen. Resultaat: een kip en ei probleem.
  1. Zodra de computer wordt opgestart, zegt hij automatisch "Bezig met het laden van uw persoonlijke instellingen". (Auto-login?)
  2. Direct daarna komt de melding "Kan u niet aanmelden omdat uw profiel niet kan worden geladen. Neem contact op met de netwerkbeheerder. Details: Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de gevraagde service te voltooien."
  3. Zodra je die wegklikt, komt de melding "Kan uw profiel niet laden. Vergroot het register en start de computer opnieuw."
  4. Daarna beginnen we weer opnieuw.
Ik krijg geen enkele mogelijkheid om het register te bewerken, en daardoor blijft inloggen onmogelijk.

Is er misschien een methode om regedt32.exe te runnen VOOR de inlogprocedure plaatsvindt? Ik kan momenteel alleen via boot-CD's en/of andere systemen bij de data van deze harde schijf komen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:05
Waarschijnlijk kun je nog wel remote bij het register? Dit doe je vanaf een andere client via regedit, daarna even de andere machine rebooten en het moet werken ;).

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:51:
Waarschijnlijk kun je nog wel remote bij het register? Dit doe je vanaf een andere client via regedit, daarna even de andere machine rebooten en het moet werken ;).
Thanks voor de suggestie. M'n collega heeft dat al uitgebreid geprobeerd, en dat lukte hem niet.
Dat is zeker nuttig om te weten, dus ik ga daar straks sowieso even op een andere computer mee spelen.