Ik heb hier een dringend probleempje met een Win2k machine: de registry size limit is blijkbaar bereikt. Wist niet eens dat die er op zat, maar goed, zo leer je weer eens wat.
Wat nu volgens Microsoft de oplossing is: even inloggen, regedt32.exe starten en een bepaalde value setten. Dan moet het opgelost zijn. Maar... door de RSL kan ik dus niet inloggen. Resultaat: een kip en ei probleem.
Is er misschien een methode om regedt32.exe te runnen VOOR de inlogprocedure plaatsvindt? Ik kan momenteel alleen via boot-CD's en/of andere systemen bij de data van deze harde schijf komen.
Wat nu volgens Microsoft de oplossing is: even inloggen, regedt32.exe starten en een bepaalde value setten. Dan moet het opgelost zijn. Maar... door de RSL kan ik dus niet inloggen. Resultaat: een kip en ei probleem.
- Zodra de computer wordt opgestart, zegt hij automatisch "Bezig met het laden van uw persoonlijke instellingen". (Auto-login?)
- Direct daarna komt de melding "Kan u niet aanmelden omdat uw profiel niet kan worden geladen. Neem contact op met de netwerkbeheerder. Details: Onvoldoende systeembronnen beschikbaar om de gevraagde service te voltooien."
- Zodra je die wegklikt, komt de melding "Kan uw profiel niet laden. Vergroot het register en start de computer opnieuw."
- Daarna beginnen we weer opnieuw.
Is er misschien een methode om regedt32.exe te runnen VOOR de inlogprocedure plaatsvindt? Ik kan momenteel alleen via boot-CD's en/of andere systemen bij de data van deze harde schijf komen.