[winxp] 1 gebruiker die NIET mag printen

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
hier op een netwerkje op het werk is er weer iets vreemd aan de hand. sinds ongeveer een week kan iemand niet printen met een bepaalde printer. van de 10 mensen hier in het bedrijf, kan er dus plots 1 persoon niet meer printen.
nou heb ik bij de beveiliging van de printer gekeken, maar daar staat dat alle domain users gewoon kunnen printen met die printer.
als de persoon in kwestie wil printen komt er wel een print opdracht te staan bij de printer, mara die geeft op denduur gewoon een fout....

dus de rechten staan goed, maar de peroson kan niet printen..... waar moet ik zoeken??

P.S. op een andere PC kan de persoon ook niet op die printer printen...

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-04 10:20

samo

yo/wassup

Schizoveen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:35:
als de persoon in kwestie wil printen komt er wel een print opdracht te staan bij de printer, mara die geeft op denduur gewoon een fout....
Een fout? Kan je daar precieser over zijn? Welk merk en type printer is het, en welke fout word gegeven. Kan de gebruiker wel een testpagina afdrukken vanuit Windows?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verrot user-profile ?

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Update:
Het is wel een rechten kwestie, maar zou niet weten waar ik het moet zoeken... ik heb de persoon namelijk even tijdelijk admin rechten gegeven, gewoon om te testen of het daar aan ligt, en nou kan de persoon plots wel printen. echter hebben de andere personen die altijd al konden printen, helemaal geen admin rechten....

het is een HP Deskjet 6840. en ik kan met de account van de persoon geen testpagina printen. ik kan niet duidelijker zijn over de 'fout' want windows geeft me niet meer informatie dan dat :S