Een vriendin van mij kwam net met een vaag probleem aan. Ze kan niet inloggen op haar hotmail account, maar wel deze account gebruiken voor MSN. Ze gaf me haar login/pass, dus ik heb het hier ff geprobeerd. De foutmelding is:
Ik heb vervolgens geprobeerd de account toe te voegen in Outlook Express om te kijken of ik zo haar mail kon krijgen, maar ook dan krijg ik te horen dat de 'service unavailable' is.
Haar account is dus niet gehijacked ofzo, want ze kan nog gewoon inloggen op MSN Messenger, maar ze komt simpelweg niet bij haar mail vanwege deze error. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of kan ze haar account weggooien
Er zit redelijk belangrijke mail bij, zegt ze.
Deze melding heb ik zelf ook al wel eens gehad, dus ik zei dat het aan het einde van de dag wel weer zou werken, maar ze krijgt dus al twee weken elke keer dat ze probeert in te loggen deze melding.ERROR
Due to an internal error your request cannot be processed. We apologize for the inconvenience. Please try again later.
If you are attempting to reactivate your Hotmail account, we're sorry but your request cannot be processed at this time.
Please do the following:
* Close all web browser windows.
* Restart your web browser.
* Return to http://www.hotmail.com to sign in.
© 2005 Microsoft TERMS OF USE Advertise TRUSTe Approved Privacy Statement Anti-Spam Policy
Ik heb vervolgens geprobeerd de account toe te voegen in Outlook Express om te kijken of ik zo haar mail kon krijgen, maar ook dan krijg ik te horen dat de 'service unavailable' is.
Haar account is dus niet gehijacked ofzo, want ze kan nog gewoon inloggen op MSN Messenger, maar ze komt simpelweg niet bij haar mail vanwege deze error. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of kan ze haar account weggooien