Toon posts:

[hotmail] vage error bij inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij kwam net met een vaag probleem aan. Ze kan niet inloggen op haar hotmail account, maar wel deze account gebruiken voor MSN. Ze gaf me haar login/pass, dus ik heb het hier ff geprobeerd. De foutmelding is:
ERROR
Due to an internal error your request cannot be processed. We apologize for the inconvenience. Please try again later.

If you are attempting to reactivate your Hotmail account, we're sorry but your request cannot be processed at this time.
Please do the following:

* Close all web browser windows.
* Restart your web browser.
* Return to http://www.hotmail.com to sign in.

© 2005 Microsoft TERMS OF USE Advertise TRUSTe Approved Privacy Statement Anti-Spam Policy
Deze melding heb ik zelf ook al wel eens gehad, dus ik zei dat het aan het einde van de dag wel weer zou werken, maar ze krijgt dus al twee weken elke keer dat ze probeert in te loggen deze melding.
Ik heb vervolgens geprobeerd de account toe te voegen in Outlook Express om te kijken of ik zo haar mail kon krijgen, maar ook dan krijg ik te horen dat de 'service unavailable' is.

Haar account is dus niet gehijacked ofzo, want ze kan nog gewoon inloggen op MSN Messenger, maar ze komt simpelweg niet bij haar mail vanwege deze error. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of kan ze haar account weggooien :? Er zit redelijk belangrijke mail bij, zegt ze.

Verwijderd

Wat dacht je er van om contact op te nemen met Microsoft ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:59:
Wat dacht je er van om contact op te nemen met Microsoft ?
Tja, ik heb ervaring met deze mensen... Als je niet precies de info geeft die je hebt vermeld toen je je aanmeldde, kun je het wel vergeten, en dan nog sturen ze je in 99% van de gevallen een standaard mail die je probleem in 99% van de gevallen niet oplost.

• guanpedro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2025

guanpedro

Live forever or die trying

Je kan via Outlook Express proberen te connecten maar ik verwacht niets beters.

Als jij niet naar Microsoft wil mailen dan zie ik verder niet wat wij er aan zouden kunnen doen.

PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717

Verwijderd

Topicstarter
OE werkt ook niet.
Mail naar MS is onderweg, maar daar verwacht ik niks van. Het zou kunnen dat er een oplossing voor is/was, vandaar mijn vraag hier.

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 10:26
Dat heb ik thuis dus ook maar alleen met Internet Explorer :?

Met Firefox kan ik er wel in komen. Vaag...

- Ruud

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien ff met Firefox proberen? :?

edit: 10 secs te laat :X

[ Voor 29% gewijzigd door Artcore op 27-04-2005 11:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg m zowel in FF (1.0) als in IE (6.0), alleen is de error in FF in het Engels en IE in het Nederlands. Helaas :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 12:47 ]

Pagina: 1