In mijn huidige MCE pc zit nu een nVidia 5200 kaart. Ik had hiervoor een Radeon 9800Pro (nooit geen problemen alleen heb ik er in een half jaar twee versleten). Nu heb ik het probleem dat soms het beeld begint te knipperen wanneer de decoder wordt gebruikt vanuit het startmenu. Dus ik zit in het menu van MCE en dan kies ik bv 'Live TV' en dan krijg je soms een soort stroboscoop effect (maar hij laat wel gewoon het tv beeld zien tussen het knipperen door) Heb de laatste drivers van nVidia er opgezet (de versie van 11 maart) Iemand nog een idee. De kaart is aangesloten dmv van DVI aan de tv.
Het is dus soms en wat me ook opvalt is dat als ik een divx kijk dat het dan nooit gebeurd, alleen dus als de WinDVD decoder wordt gebruikt. ga vanavond kijken of ik de nVidia Decoder aan de gang kan krijgen maar ik vraag me af of niet meer mensen dit probleem kennen?
Heb trouwens ook al de laatste versie van de Hauppauge MCE150 er opgezet maar dat mocht ook niet baten...
Het is dus soms en wat me ook opvalt is dat als ik een divx kijk dat het dan nooit gebeurd, alleen dus als de WinDVD decoder wordt gebruikt. ga vanavond kijken of ik de nVidia Decoder aan de gang kan krijgen maar ik vraag me af of niet meer mensen dit probleem kennen?
Heb trouwens ook al de laatste versie van de Hauppauge MCE150 er opgezet maar dat mocht ook niet baten...