programma om afbeelding te vergroten over meerdere pagina's

Pagina: 1
Acties:

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:09
Ik ben opzoek naar een programma waar ik een afbeelding mee kan vergroten en afdrukken op meerdere pagina's. Een soort rasterbator die niet rasterbate dus.

Ik heb al wel gezocht maar met termen als "vergroten afbeelding meerdere pagina's" kom je niet echt ver.

• Suepahfly
kick

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zal misschien iets duidelijker moeten zijn; wat mis je in de rasterbator? Als je vergroot dan zul je immers altijd kwaliteitsverlies krijgen en dat kun je dan slechts maskeren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21

BCC

Behalve met Fractal Technieken..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Ik heb geen flauw idee wat je bedoeld maar mischien is Qimage wat je zoekt? :?

http://www.ddisoftware.com/qimage/

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Voor het vergroten van afbeeldingen die anders gepixeld zouden worden gebruik ik iig altijd Photozoom Pro van Shortcut. Hier zit een techniekje in waarmee je echt best wel mooie resultaten kan boeken :)

Dat verdelen over meerdere pagina's kan toch ook gewoon met photoshop bijvoorbeeld?

Permanent wintericon!

• A_L
  • Niet online

A_L

Google's picassa kan ook zoiets:
Create a poster.

Picasa can tile any picture you select, allowing you to print each part and reassemble them at poster size – up to 1,000% larger than the original.

• Suepahfly
Juist dat bedoel ik :)
Pagina: 1