Hallo,
Ik zit met een probleem - Ik heb een windows2000 adv server (servpack 4) die DC is mijn domein en ik heb een Windows XP client en nu heb ik wat gedaan
en kan niet meer inloggen op mijn domein
.
Hij komt met de melding dat er een tijdverschil is tussen de client en de server. Nu heb ik zowel op de server als op de client de timeservice uitgezet maar dit mocht niet baten.
Ik heb ook op de microsoft site gekeken maar die oplossing die ze daar geven ( reg keys verwijderen ) helpt niet
3. In the Kerberos key, on the right you will see a value of Auth0 = ScSubAuth. Click this value, and then on the Edit menu, click Delete. <--- niet kan vinden.
Ik heb me XP bak geformateerd maar nog kom de server met die melding
weet iemand een oplossing !!?
Alvast erg bedankt !
Ik zit met een probleem - Ik heb een windows2000 adv server (servpack 4) die DC is mijn domein en ik heb een Windows XP client en nu heb ik wat gedaan
Hij komt met de melding dat er een tijdverschil is tussen de client en de server. Nu heb ik zowel op de server als op de client de timeservice uitgezet maar dit mocht niet baten.
Ik heb ook op de microsoft site gekeken maar die oplossing die ze daar geven ( reg keys verwijderen ) helpt niet
Nou moet ik wel zeggen dat ik deze :To remove the SuperScout product:
1. Start Registry Editor (Regedt32).
2. Navigate to the following Registry key:
HKLM\System\CCS\Control\LSA\Kerberos
3. In the Kerberos key, on the right you will see a value of Auth0 = ScSubAuth. Click this value, and then on the Edit menu, click Delete.
4. Repeat the previous step for the following registry key:
HKLM\System\CCS\Control\LSA\MSV1_0
5. After you remove these values, restart the computer and log on as usual.
3. In the Kerberos key, on the right you will see a value of Auth0 = ScSubAuth. Click this value, and then on the Edit menu, click Delete. <--- niet kan vinden.
Ik heb me XP bak geformateerd maar nog kom de server met die melding
weet iemand een oplossing !!?
Alvast erg bedankt !
www.tradealliance.nl