Toon posts:

|XP| Swapfile/Temp Files?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een hele tijd een probleem;

Heb op C: (windows schijf) 1 GB vrij en de Swap File vast op 200MB gezet. En TOCH om de zoveel tijd, wanneer ik iets installeer ofzo, krijg ik de melding dat er nog maar <200MB vrij is! Wanneer ik dan zoek met de search naar grote bestanden vind ik niets groter dan 75MB. Is er dan nog een 'hidden file' welke vergroot en verkleint behalve de swap file?

Is namelijk erg vervelend.

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Kan het de 'hibernate' file zijn?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-04 15:28

BaRF

bijna kerst

en extreem geval: heel veel kleine bestandjes nemen toch meer ruimte in op de hdd dan de ruimte die ze theoretisch nodig hebben? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:28:
Kan het de 'hibernate' file zijn?
Hey! Klinkt goed! Past de hibernate file zich aan wanneer je iets nieuws installeert of enkel bij het hibernaten zelf? Maar goed, 800MB INEENS bij de hibernate file erbij lijkt me niet kunnen/mogen.
BaRF schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:29:
en extreem geval: heel veel kleine bestandjes nemen toch meer ruimte in op de hdd dan de ruimte die ze theoretisch nodig hebben? :P
Dat is ook zo, maar niet INEENS zo'n 800MB-1GB, tenminste... dat hoop ik :)

Gister bijvoorbeeld ATI drivers ge-deinstalleert en daarna NVidia geinstalleerd en weer kwam windows met lage schijfruimte melding...

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04 16:39
De hibernate-file is altijd even groot als je interne geheugen, dus reken maar uit.

• Pino!
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-01-2018

De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar staat niets in over bijv. hibernate of WAAROM het vaak bij installeren/de-installeren van programmas is. Ik zal eens kijken.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Kijk eens bij de eigenschappen van Deze Computer bij systeemherstel. Die neemt standaard ook nogal wat ruimte in op je HDD. Je kan dit percentage verlagen of het herstel helemaal uitzetten.

Juist

Pagina: 1