Toon posts:

Wat vinden tweakers het mooiste RACE spel......

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Om online te spelen ??? Zelf heb ik er nog weinig ervaring mee omdat ik pas sinds kort kabel heb, met een 28k8 was het erg slecht te doen. Welk race spel spelen jullie nou graag online ?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
RALLYMASTERS

HT-addict in spe

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
Rally Championship was redelijk da bomb.

Verwijderd

Absoluut F355 Challenge.

Is ie al op PC uit ?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Eigenlijk geen, de ondersteuning om over internet te spelen is bij de meeste erg slecht..

Verwijderd

Need For Speed 2 SE

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Nog steeds Gran Turismo 1 en 2 :)

oops online...Rally Championship 2000 was wel leuk, enigste racegame trouwens die ik online gedaan heb.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Tja, was gran turismo er maar voor de PC, dan was het leven weer een stukje leuker geworden :) Jammer dat het met Bleem niet aan de praat te krijgen is :(

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Nee dat zou toch mooi zijn! Ik zie mezelf al gaan met mijn Castrol Supra op mijn pc hehehe >:)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

de besturing van Granturismo 1 en 2 waren natuurlijk masterlijk :)

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
Op woensdag 10 januari 2001 16:04 schreef FastDevil2000 het volgende:
Tja, was gran turismo er maar voor de PC, dan was het leven weer een stukje leuker geworden :) Jammer dat het met Bleem niet aan de praat te krijgen is :(
D'r zijn nog wel andere (en betere) emulators dan alleen Bleem. ePSXe is bijvoorbeeld een fantastische emulator. Check maar es op www.psxemu.com

Verwijderd

Topicstarter
D'r zijn nog wel andere (en betere) emulators dan alleen Bleem. ePSXe is bijvoorbeeld een fantastische emulator. Check maar es op www.psxemu.com
En die ondersteunen wel gran turismo ? Lijkt me een erg mooi spel om op de pc te spelen :9~

• Raimond613
  • Laatst online: 12:35

Raimond613

Simracer

Mooiste race sim online is natuurlijk GPLegends, kijk eens op http://www.vroc.net

iracing profile

• Devil N
  • Laatst online: 28-10-2025
Op woensdag 10 januari 2001 16:43 schreef FastDevil2000 het volgende:

En die ondersteunen wel gran turismo ? Lijkt me een erg mooi spel om op de pc te spelen :9~
Ik weet niet hoe 't met de complete versie zit, maar de demo van GT1 doet 't in ieder geval prima bij mij. Je kunt altijd ff kijken bij een compatibility list of GT 1 of 2 werken. En als je geen zin hebt om een compatibility list te zoeken of je kunt er gewoon geen vinden, dan kan je 't altijd gewoon proberen. Tis immers gratis spul :)

• Gugger
  • Laatst online: 18-02 19:04
Op woensdag 10 januari 2001 16:52 schreef Raimond het volgende:
Mooiste race sim online is natuurlijk GPLegends, kijk eens op http://www.vroc.net
Jij snapt het *D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Pagina: 1