Om online te spelen ??? Zelf heb ik er nog weinig ervaring mee omdat ik pas sinds kort kabel heb, met een 28k8 was het erg slecht te doen. Welk race spel spelen jullie nou graag online ?
Rally Championship was redelijk da bomb.
Nog steeds Gran Turismo 1 en 2 
oops online...Rally Championship 2000 was wel leuk, enigste racegame trouwens die ik online gedaan heb.
oops online...Rally Championship 2000 was wel leuk, enigste racegame trouwens die ik online gedaan heb.
Die-hard Brexiteer
Tja, was gran turismo er maar voor de PC, dan was het leven weer een stukje leuker geworden
Jammer dat het met Bleem niet aan de praat te krijgen is
Nee dat zou toch mooi zijn! Ik zie mezelf al gaan met mijn Castrol Supra op mijn pc hehehe
Die-hard Brexiteer
D'r zijn nog wel andere (en betere) emulators dan alleen Bleem. ePSXe is bijvoorbeeld een fantastische emulator. Check maar es op www.psxemu.comOp woensdag 10 januari 2001 16:04 schreef FastDevil2000 het volgende:
Tja, was gran turismo er maar voor de PC, dan was het leven weer een stukje leuker gewordenJammer dat het met Bleem niet aan de praat te krijgen is
En die ondersteunen wel gran turismo ? Lijkt me een erg mooi spel om op de pc te spelenD'r zijn nog wel andere (en betere) emulators dan alleen Bleem. ePSXe is bijvoorbeeld een fantastische emulator. Check maar es op www.psxemu.com
Mooiste race sim online is natuurlijk GPLegends, kijk eens op http://www.vroc.net
Ik weet niet hoe 't met de complete versie zit, maar de demo van GT1 doet 't in ieder geval prima bij mij. Je kunt altijd ff kijken bij een compatibility list of GT 1 of 2 werken. En als je geen zin hebt om een compatibility list te zoeken of je kunt er gewoon geen vinden, dan kan je 't altijd gewoon proberen. Tis immers gratis spulOp woensdag 10 januari 2001 16:43 schreef FastDevil2000 het volgende:
En die ondersteunen wel gran turismo ? Lijkt me een erg mooi spel om op de pc te spelen
Jij snapt hetOp woensdag 10 januari 2001 16:52 schreef Raimond het volgende:
Mooiste race sim online is natuurlijk GPLegends, kijk eens op http://www.vroc.net
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Pagina: 1