Toon posts:

[Fan] Thermaltake Silent Boost K8 of Zalman CNPS7000B-AlCu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Hi,

Ik heb een nieuw systeem gebouwd.

AMD Athlon64 3000+ (S754)
Asus K8N
512Mb

Ik ben van plan te gaan OC... ben bezig met een koeler te selecteren.
Na veel reviews heb gelezen. Mijn keuze gaat naar Thermaltake Silent Boost K8 of Zalman CNPS7000B-AlCu

Voor mij...
Silent Boost: is stiller, kleiner, maar jij kunt de snelheid van de fan niet instellen.
Zalman: hij is groot, iets luider bij max. snelheid, maar jij kunt de fan wel instellen.

Advies welke koeler jij zult kiezen?
Ervaring met een van de koeler onder OC?
Misschien ga ik iets meer voor de Silent Boost, werkt die nog goed als jij gaat OC?
:?

Thanks for your advice guys~!! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 16:06 ]

Verwijderd

Het is een kwestie van veel reviews lezen om voor jezelf te bepalen welke cooler je moet aanschaffen. Beiden doen hun werk naar behoren, maar zijn vooral op geluid ontworpen. Google zal je grote vriend zijn die je helpt.

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Als ik jouw was dan zou ik voor de zalman gaan. Die koelt echt HEEL goed! Ikzelf heb een oudere versie van de zalman. Mijn standaard is 2,8 ghz en nu draait mijne op 3,6 zonder problemen! Gewoon met een vrij oude zalman

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:28
zelf heb ik een zalman 7000B-AlCu en op het zelfde moederbord met de zelfde processor draaiend op 2,1GHz. Ik heb de fan zo traag draaien dat ik em niet niet hoor, de themps zijn op idle 30~40 en op load 50 max. dat vind ik best netjes voor een 15% overclock met luchtcooling. Als de fan harder zou zetten begin ik em te horen en ga ik me iriteeren, maar krijg ik de themp's wel onder de 40 graden altijd.

Plus je hoefd hierbij niet het ding aan de achterkant van je mobo weg te slopen. Ik heb em met de orgineele schroeven gewoon vast gezet, het is dan meschien iets minder stevig maar werkt perfect.

• Bolis
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
wat er dan wel kan gebeuren is dat hij gaat trillen of los komt te zitten. Dan is je pc meteen kapoet :P

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 16:06 ]

Pagina: 1