Toon posts:

Hyundai LD90D+ 19" MET 1 dode pixel, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan voor een bedrag van €380 de Hyundai LD90D+ 19"kopen alleen zit er een dode pixel in het scherm.

Het betreft hier Hyundai monitoren MET 1 dode pixel. De dode pixel zit rechts van het midden (blauw) of links van het midden (geel).

Ik heb dus geen ervaring met tft schermen en ik vraag me af of ik dit nou wel of niet moet doen want dit scherm kost normaal nog wel zo'n €440,-, met de kans dat daar ook een dode pixel in zit. Maar aan de andere kant kun je er later wel spijt van krijgen.

Advies gevraagd.

Verwijderd

Hoi Cadamink,

Mijn advies.. Niet doen !! Die dode pixel gaat zeer snel irriteren, je gaat het zien waneer je een film kijkt,, spellen speelt enzovoort. 8)7 8)7

Ik heb zelf een fantastisch scherm van Philips de 190S :Y) :Y) _/-\o_ _/-\o_ hij koste 6 maanden geleden 500,- nu is hij al te vinden voor ongeveer 380,- kijk maar eens rond er zijn zat mooie schermen voor die prijs..

Is echt zonde man als je dat scherm koopt met een dode pixel wie weet worden het er wel meer :X

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 09:53
Mja lijkt me voor iedereen weer anders.
Ik heb zelf ook 1 dode pixel (valt niet onder de garantie) en ik ben er inmiddels aan gewend.
Alleen is 380 euro nog niet echt goedkoop voor dat scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Siluro op 27-04-2005 19:49 ]

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Siluro schreef op woensdag 27 april 2005 @ 19:48:
Mja lijkt me voor iedereen weer anders.
Ik heb zelf ook 1 dode pixel (valt niet onder de garantie) en ik ben er inmiddels aan gewend.
Alleen is 380 euro nog niet echt goedkoop voor dat scherm.
Hyudai heeft 0 dooie pixel garantie(als je hem legaal koopt :| )

• M.O.E
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-05 13:02
Over dat 0 pixel garantie gesproken kan dat wel kloppen maar ik denk dat deze monitor geen dode pixel heeft maar een dode subpixel en hier bij gelden andere regels, want ik heb zelf een 17" iiyama tft monitor namenlijk de Prolite E431s black en hier bij heb ik een dode subpixel dat groen is en dat zich boven in het midden bevind en ik krijg hier geen garantie op bij iiyama.

En na de 2de week merkte ik ook niks meer van deze dode subpixel bij Games of films