Ik ben nu ongeveer alle Topics over PHP, Mail(), PDF enzo gelezen.
Ik heb bijna alles uitgeprobeerd maar niets geeft de oplossing. Ik gebruik nu het onderstaande script om een PDF bestand wat al gemaakt is en goed is( ik kan hem namelijk gewoon openen) te mailen. Ik krijg nu alleen in outlook een hoop shit en in andere emailclients niets.
Dit is mijn script :
Een fragment uit het bericht wat verstuurd wordt in outlook :
5cGUvWE9iamVjdAovU3VidHlw ZS9JbWFnZQovV2lkdGggMjUwCi9IZWlnaHQgMjI1Ci9CaXRzUGVyQ29tcG9uZW50IDgKL0NvbG9y U3BhY2UvRGV2aWNlUkdCCi9GaWx0ZXJbL0RDVERlY29kZV0KL0RlY29kZVBhcm1zWzw8Pj5dCi9M Z
Kan iemand mij helpen want ik weet niet wat ik nu nog verkeerd doe?
Ik heb bijna alles uitgeprobeerd maar niets geeft de oplossing. Ik gebruik nu het onderstaande script om een PDF bestand wat al gemaakt is en goed is( ik kan hem namelijk gewoon openen) te mailen. Ik krijg nu alleen in outlook een hoop shit en in andere emailclients niets.
Dit is mijn script :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php $path = "upload/hello.pdf"; $fp = fopen($path, 'r'); do //we loop until there is no data left { $data = fread($fp, 8192); if (strlen($data) == 0) break; $content .= $data; } while (true); $content_encode = chunk_split(base64_encode($content)); $message .= $content_encode . "\n"; $message .= "--" . $boundary . "\n"; $headers = "From: \"Me\"<me@here.com>\n"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\n"; $headers .= "Content-Type: multipart/mixed; boundary=\"$boundary\""; mail(me@me.nl', 'Email with attachment from PHP', $message, $headers); ?> |
Een fragment uit het bericht wat verstuurd wordt in outlook :
5cGUvWE9iamVjdAovU3VidHlw ZS9JbWFnZQovV2lkdGggMjUwCi9IZWlnaHQgMjI1Ci9CaXRzUGVyQ29tcG9uZW50IDgKL0NvbG9y U3BhY2UvRGV2aWNlUkdCCi9GaWx0ZXJbL0RDVERlY29kZV0KL0RlY29kZVBhcm1zWzw8Pj5dCi9M Z
Kan iemand mij helpen want ik weet niet wat ik nu nog verkeerd doe?
[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 26-04-2005 23:54 . Reden: code tags toegevoegd ]