Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Acer n35] Software installatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers bezoekers,

Graag zou ik willen weten hoe je de software op deze
PDA moet instaleren? Een kennis van mij heeft namelijk
de N35 ook gekocht alleen was het bij hem al geïnstalleerd
door de fabriek denk ik?! zat er al op tenminste.. Hij heeft
de CD's van destinator er wel bij gekregen en nu zit ik eraan
te denken om alleen de PDA zonder de destinator software
te kopen (dit scheelt al gouw zo'n E 110,-) alleen is het dan
dus makkelijk om de software op het kaartje te krijgen??

Met vriendelijke groet,

Rudy

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Ehm, je klikt op setup.exe, en dan een paar keer op next, en dan op finish, klaar.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
suspect schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:00:
Ehm, je klikt op setup.exe, en dan een paar keer op next, en dan op finish, klaar.
Ja oke hoe krijg ik dat dan op dat kaartje?

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:01
Ik heb hem vorigeweek gekocht en ben uiterst tevreden over het dingetje. Maar het installeren van de software gaat kinderlijk eenvoudig. TomTom heb ik los liggen en daarin geef je aan dat het bijvoorbeeld op je sd kaartje of in het interne geheugen moet komen. Andere applicaties kan je installeren via Active Sync van Microsoft. Het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.

• Marco
Dat spreekt allemaal voorzich.
Tijdens de installatie geef je gewoon aan dat de maps op het geheugenkaartje gezet moeten worden, en de normale software op de PDA zelf.
Of begrijp ik je vraag verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
hullepim schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:35:
Ik heb hem vorigeweek gekocht en ben uiterst tevreden over het dingetje. Maar het installeren van de software gaat kinderlijk eenvoudig. TomTom heb ik los liggen en daarin geef je aan dat het bijvoorbeeld op je sd kaartje of in het interne geheugen moet komen. Andere applicaties kan je installeren via Active Sync van Microsoft. Het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.
Dus als ik het goed begrijp gaat dat gewoon via de destinator 3 cd in de computer en dan met
de USB kabel erop zetten?

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:01
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:22:
[...]

Dus als ik het goed begrijp gaat dat gewoon via de destinator 3 cd in de computer en dan met
de USB kabel erop zetten?
Hoe Destinater werkt weet ik niet, maar ik vermoed van wel. In het geval van TomTom iig wel

• Marco
Overigens vraag ik me af of het uberhaupt gaat werken, want die software moet meestal worden geactiveerd via internet. ;)

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gisteren mijn Acer N35 gekocht in combinatie met TomTom 5 Navigator.
Nu heb ik TT al twee keer geinstalleerd, en als m'n Acer dan eventjes uit is geweest en ik doe 'm aan dan begint die helemaal opnieuw. Ik moet dan weer met m'n stylus het scherm op verschillende punten aanraken, m'n naam instellen die voorbeeld oefeningen doen en uit eindelijk zie ik dat TomTom er niet meer tussen staat. Wat doe ik nu verkeerd??

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Roy

ps. ik heb deze post ook geplaatst op kieskeurig.nl

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:29:
Hallo,

Ik heb gisteren mijn Acer N35 gekocht in combinatie met TomTom 5 Navigator.
Nu heb ik TT al twee keer geinstalleerd, en als m'n Acer dan eventjes uit is geweest en ik doe 'm aan dan begint die helemaal opnieuw. Ik moet dan weer met m'n stylus het scherm op verschillende punten aanraken, m'n naam instellen die voorbeeld oefeningen doen en uit eindelijk zie ik dat TomTom er niet meer tussen staat. Wat doe ik nu verkeerd??

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Roy

ps. ik heb deze post ook geplaatst op kieskeurig.nl
Volgens mij zit er onderaan de Acer een schuifje, deze dient voor de backup batterij, het staat ook op de verpakking dat je deze even om moet zetten, dan blijft ie gewoon doorgaan (nadat je hem goed geladen heb natuurlijk)

Verwijderd

Hey,

Bedankt voo rje antwoordt! Toen ik de Acer kreeg stond het schuifje naar links. Het was toen niet op te laden. Ik heb het naar rechts moeten schuiven om het aan praat te krijgen. Maar als ik het nu naar links schuif dan blijft die weer uit en krijg ik het niet aan de praat. Volgens de handleiding moet ie ook naar rechts staan. Heb je misschien een ander idee :?

Roy

• Marco
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:58:
Hey,

Bedankt voo rje antwoordt! Toen ik de Acer kreeg stond het schuifje naar links. Het was toen niet op te laden. Ik heb het naar rechts moeten schuiven om het aan praat te krijgen. Maar als ik het nu naar links schuif dan blijft die weer uit en krijg ik het niet aan de praat. Volgens de handleiding moet ie ook naar rechts staan. Heb je misschien een ander idee :?

Roy
Als je het schuifje weer naar links zet wordt de accu leeg getrokken, en kan je dus weer opnieuw beginnen met alles in te stellen.
Hij moet dus gewoon naar rechts blijven staan, en zorgen dat de accu goed is opgeladen.

Verwijderd

Helaas....met een volle accu had ik gisteren weer hetzelfde probleem :'(

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Begin eens met het doorlezen van die quickstart handleiding. Ik had namelijk ook het genoegen een Acer n35 in te mogen richten als TomTom navigatiesysteem (imho stukken beter dan Destinator, maar goed, ieder zijn smaak), en op dat velletje staat precies kort uitgelegd hoe je dingen doet... :z

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Ik krijg dus geeneens de exe. file van tomtom aan de praat. Wie kan me helpen? Dit is niet leuk meer.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je de support van tomtom al benaderd via mail? Zij kunnen je vast wel helpen (als je tenminste een gekochte versie hebt) :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Zelfs zonder TomTom (de legale versie natuurlijk...) doet m'n pda'tje spontaan een harde reset. Denk dus dat het niet aan TT ligt. Bedankt iniedergeval voor jullie hulp.
Tijdelijke oplossing. Ervoor zorgen dat je een backup op je SD-card hebt en die weer inlezen wanneer het weer gedaan is. Na de vakantie ga ik wel naar Acer. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen dan alleen met een quickstart.

Tjeers !

Roy
Pagina: 1