Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alternatief besturingssysteem pocket pc

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een alternatief besturingssysteem voor mijn pocket pc. Ik heb nu pocket pc windows ce 2003. Ik vond laatst op een site een alternatief systeem, maar kan deze site helaas niet meer terug vinden.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Er zijn verschillende Linux varianten voor PPC beschikbaar, kijk maar eens op www.handhelds.org.

Houd overigens wel rekening ermee dat je je ROM opnieuw moet flashen en je niet terug kan grijpen op je garantie als er iets misgaat ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik zag laatst een niet Linux versie die er op het eerste gezicht wel aardig uit zag.(.....2005) helaas kan ik de site niet meer vinden. Ook niet via Google of hier heb ik een niet Linux versie kunnen vinden.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

j111k, je topicstart straalt luiheid uit. Met 3 van zulke regeltjes kan je geen topic openen op GoT, kom op hé :X

Ga alsjeblieft eens wat meer -zelf- ermee aan de gang, mijn collega moderators hebben jou ook al vaak genoeg gewaarschuwd.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.