Zover ik weet heeft elk GSM nummer een gekoppeld nummer die gelijk aan de voicemail gekoppeld is, maar hoe kom je achter dit nummer?
Bel eens naar je provider
?
Soms is het nummer ook wel eens te beluisteren als je je voicemail belt.
Soms is het nummer ook wel eens te beluisteren als je je voicemail belt.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dit is niet bij alle providers.
Bij Telfort was het altijd [telefoonnummer]+1000.
Bij Telfort was het altijd [telefoonnummer]+1000.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Welke provider?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Bij elke provider: *#61#
offtopic:
Dat zou jij toch ook moeten weten Canarie
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Volgens mij doelt de TS op een extern 'nummer'.Ginz schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 23:35:
Bij elke provider: *#61#
offtopic:
*#61# Geeft als resultaat: 'Geen antwoord - Alle oproepen uit'
Wat houdt dit in?
Wat houdt dit in?
En als je gewoon je eigen nummer belt? Dat werkt bij mij in ieder geval
.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ja, als ik dit bij mijn Telfort invoer, dan krijg ik dit:
+3164578966*
En als ik die bel, dan krijg ik mijn eigen Voice-mail
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 27-04-2005 00:04 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Bij Telfort is het je eigen telefoonnummer + 1000. BIj T-Mobile is het +31624[eigen telefoonnummer] (dus 14 cijfers). Bij Vodafone, Orange en KPN is het gewoon een algemeen nummer. Bij Orange bijvoorbeeld +31628500560.
Correctie, dat was het. Telfort heeft een nieuw VM systeem ingebruik genomen, al in februari, waarbij die optie wordt uitgefaseerd. Nieuwe klanten hebben sowieso het nieuwe systeem al, waarbij er net als T-mobile een prefix voor je eigen nummer komt.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 01:19:
Bij Telfort is het je eigen telefoonnummer + 1000.
Voor je eigen vmbox nummer van Telfort, moet je ff de KS bellen. ik weet zo de prefix niet uit mn hoofd. KS bereikbaar op 1200 vanaf je mobiele telefoon.
Ik heb telfort sinds oktober 2004 en krijg bij *#61# een 10 cijferig 06 nummer, anders dan mn eigen nummer. als ik t bel, krijg ik mn voicemail.
klopt, in de loop van dit jaar gaan alle klanten over op de zgn One-number situatie. Nu zijn het enkel nog de nieuwe en de geporteerde klanten.tomnuss schreef op woensdag 27 april 2005 @ 12:03:
Ik heb telfort sinds oktober 2004 en krijg bij *#61# een 10 cijferig 06 nummer, anders dan mn eigen nummer. als ik t bel, krijg ik mn voicemail.
Dan heb je dus geen 2de nummer die direct aan je voicemail gekoppeld is? Alleen Telford trouwens?
Ik heb Vodafone, iemand een idee hoe ik er dan achter komt, aangezien die code niet werkt.
Ik heb Vodafone, iemand een idee hoe ik er dan achter komt, aangezien die code niet werkt.
Je krijgt dan een prefix voor je eigen telefoonnummer, en dat is dan je VM nummer.buxx schreef op woensdag 27 april 2005 @ 23:14:
Dan heb je dus geen 2de nummer die direct aan je voicemail gekoppeld is? Alleen Telford trouwens?
En voor je vodanr: gewoon ff Vodafone KS bellen
Ik weet dat dit topic al weer ouder is, maar ik kwam er net achter dat bij Telfort +1000 NIET meer werkt 
Iemand die wel weet wat het nieuwe nummer is van je voicemailbox?
volgens mij is je voicemail bij telfort niet meer gekoppeld aan een nummer (zoals dat vroeger altijd was.. dan was je voicemailnr ook een vaag nr).
Nu is het voor iedereen 1233... en dan zou het mogelijk zijn dat er geen aparte nrs meer zijn voor voicemail...
belletje naar de ks en je weet het (1200).
Nu is het voor iedereen 1233... en dan zou het mogelijk zijn dat er geen aparte nrs meer zijn voor voicemail...
belletje naar de ks en je weet het (1200).
zie mijn eerste reply hierboven, ff 1200 bellen voor je huidige vm nummern00bs schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:17:
Ik weet dat dit topic al weer ouder is, maar ik kwam er net achter dat bij Telfort +1000 NIET meer werkt
Ik heb telfort en mijn voicemail nummer is +31633 [GSM nummer voluit in 10 cijfers]
als ik dit nummer met m'n eigen GSM bel krijg ik m'n eigen voicemail, en als ik dit nummer met een andere telefoon bel, krijg ik nix = geen verbinding
Had tot voor kort (1,5 week geleden) nog wel de oude config dus nummer + 1000 maar dat werkt nu dus ook niet meer. Kreeg telefoontje van vriendin dat m'n voicemail raar deed en toen maar even na gekeken en toen kwam ik erachter dat dat + 1000 niet meer werkt.
als ik dit nummer met m'n eigen GSM bel krijg ik m'n eigen voicemail, en als ik dit nummer met een andere telefoon bel, krijg ik nix = geen verbinding
Had tot voor kort (1,5 week geleden) nog wel de oude config dus nummer + 1000 maar dat werkt nu dus ook niet meer. Kreeg telefoontje van vriendin dat m'n voicemail raar deed en toen maar even na gekeken en toen kwam ik erachter dat dat + 1000 niet meer werkt.
[ Voor 38% gewijzigd door babbelbox op 19-09-2005 16:09 ]
Zeker met het oog op bezuinigingen!!!
En dan natuurlijk dit topic niet te vergeten Nieuwe tarieven Telfort
Gelukkig ben ik al abonnee, en heb ik afgelopen maart al verlengd.n00bs schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:12:
Zeker met het oog op bezuinigingen!!!
Ik hoop dat ik met m'n volgende verlenging nogsteeds deze tarieven hou (vooral dat GPRS vind ik abnormaal duurder geworden). maar dat is pas over 1,5 jaar dus dan zal er wel weer wat anders zijn :S:S
Pagina: 1