[DaviAdres] Probleem met inlezen oud adressen bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RiXarD2
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik heb hier een adressen bestand van een kennis. Dit adressen bestand is in DaviAdres 5 gemaakt.
Het probleem met dit bestand is dat er erg veel (belangrijke) adressen in staan, maar dat de versie van DaviAdres die ik heb (versie 7), de bestanden van versie 5 niet (goed) inlaad.

DaviAdres 7 heb ik origineel. Versie 5 had de kennis van mij ook origineel, maar die is nergens te vinden. Weet iemand een manier om dit bestand werkende te krijgen, of heeft iemand nog een versie 5 ergens liggen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt in ieder geval.

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16
Inmiddels heb ik ook cantact gezocht met Davilex, maar die zeggen (zoals was te verwachten) dat ze geen ondersteuning meer bieden op deze oude versies. Hun advies was om via Google en marktplaats etc. op zoek te gaan naar een oude DaviAdres versie.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Wat is het voor soort bestand? Niet te openen met excel/access/notepad?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:16
Het is een .adr bestand met een unieke DaviAdres indeling. Wanneer ik het open in bijvoorbeeld notepad is er ook nog weinig van te maken. De adressen staan tussen vreemde tekens en ook staan de telefoonnummers en adressen etc niet bij elkaar per persoon.